Соціальні мережі та політики: хто з тернопільських кандидатів найпродвинутіший
Ще донедавна всесвітню павутину сприймали як винахід для розваги і абсолютно аполітичний проект. Згодом з`явилися соціальні мережі. Їх називали забавою для нероб, вбивцями часу і також не сприймали серйозно. Допоки феномен соціальних мереж не було застосовано у ході північно-африканських та близькосхідних революцій, а Барак Обама не виграв завдяки «Фейсбуку» вибори.
Тоді всі зрозуміли, що інтернет — це вільна планета, не зіпсована державними амбіціями, це платформа, де кожен може себе вільно презентувати та безкоштовно рекламувати.
На думку київського політтехнолога Тараса Березовця, у цій виборчій кампанії кандидати сприймають соцмережі як щось обов’язкове. Однак не завжди приділяють особливу увагу своїм акаунтам, доручаючи їх ведення прес-службам.
Щоправда, на мою думку, такі офіційні записи практично не зацікавлюють інтернет-корисувачів.
Тарас Березовець проаналізував можливості найпопулярніших соціальних мереж. Він вважає, що найменш ефективною є «В контакте», оскільки його аудиторія віком 18-25 років є найменш заполітизованою.
«Фейсбук» – це аудиторія віком 25-45 років. Тарас вважає її найбільш заполітизованою та найважчою, адже таким людям не підсунеш фальшивку. З ними треба працювати і реально спілкуватися.
У «Однакласниках» сидять ті, кому «за 40». Вони доступніші, піддаються політичним маніпуляціям і менш критично ставляться до інформації.
Березовець прогнозу, що вже на наступних виборах агітацію в соцмережах кандидати ставитимуть на перше місце і завдяки «Фейсбук» зможуть виграти вибори.
Серед тернопільських кандидатів також є багато шанувальників соцмереж. Один з таких активістів – Віталій Максимов. Він і рекламується на «Фейсбуці», і активно поширює новини і «В контакте» та «Твітері».
Михайло Ратушняк має свій сайт, який він або ж його команда активно оновлює. Публікації він відразу поширює через «Фейсбук» та «В контакті». Часто це абсолютно не політичні події, а календарні замітки, вітання з іменинами, історичні факти і т.д.
Не пасе задніх Андрія Давиденко, який у березні 2011 року приєднався до фейсбучної спільноти. Тарас Пастух розповідає у «Фейсбуці» про добрі справи, які він зробив, закидає відео із зустрічей. Ми помітили на його сторінці і одне прохання. Щоправда пан Тарас його ніяк не прокоментував. Можливо, відразу ж виконав.
Власні думки про перебіг виборчої кампанії, сімейне життя та враження від побаченого регулярно записує Наталка Михно у своїх статусах на сторінках творіння Марка Цукерберга.
Акаунт Олексія Кайди у «Фейсбуці» нічим не відрізняється від решти інтернет-активних кандидатів – інформаційно насичений, але не живий. Йому ще треба повчитися у свого партійного лідера Олега Тягнибока, який набагато ефективніше використовує цей ресурс.
Отож, як бачимо, тернопільські політики лише вчаться популяризувати себе в Інтернеті і дуже часто роблять це невміло. Можливо, й на краще. Для нас залишиться хоч одне місце, куди можна втекти від засилля політичної реклами і пустих обіцянок.
Коментарі вимкнені.