До крана “Захара” у Києві тепер спеціально ходять фотографуватися (фото)
Кран “Захарій”, який впав у Дніпро, став популярним туристичним об’єктом. Люди спеціально приїжджають з різних кінців Києва й активно перелазять через паркан, щоб подивитися на кран, який впав.
Фахівці досі не прокоментували причини, через які впав кран. Серед версій того, що сталося, – помилка проектувальника й недбалість (можливо, кран не був зачеплений за один з понтонів).
Тим часом біля крана активно ведуться роботи зі збирання пального, що вилилося у воду. Для збирання плям робітники розсипають сорбент, що всмоктує в себе паливо. Воно перетворюється у тверду речовину, після чого його збирають з води, пише ukranews.
Кран буде відремонтовано і введено в експлуатацію до кінця зими. Про це сказав гендиректор компанії “Планета-міст”, власник плавучого крана, Олександр Циганок.
Нагадаємо, 18 листопада у Києві на Дніпрі впав плавучий кран “Захарій LK-600”, що будував Подільський мостовий перехід. Висота стріли крана становить 93 метри, вантажопідйомність – 680 тонн, вага – 3000 тонн.
Цей кран є найбільшим плавучим краном Європи. Він був зібраний на київському заводі “Ленінська кузня” і належить компанії СМК “Планета-Мост” депутата Київради Валерія Мошенського.
До речі, кран завів мікроблог в соцмережі Twitter. У нього вже майже 1300 читачів.
Перший пост зі змістом “Ну ось. Я впав” на сторінці @kranzahary з’явився приблизно о 14:30 18 листопада. Сторінка оновлюється регулярно – кран “пише” кожні кілька хвилин. У своїх постах Захарій розповідає, як його лежачого фотографують люди, і згадує, що раніше на нього приходили дивитися жінки і діти. Також кран “попросив” вибачення у тих восьми людей, які були всередині нього під час падіння: “вибачте, хлопці, я не хотів”. Захар згадав, як встановив свою першу секцію на мосту, подякував співчутливим читачам і поскаржився, що лежати в Дніпрі холодно. Також він повідомив, що на ньому почали зварювання і це “лоскітно”. Свої повідомлення Захар щедро ілюструє фотографіями.
У Києві на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту впав найбільший і найдорожчий у Європі (близько 40 млн грн.) Плавучий кран «Захар» вагою 3 тис. тонн, пише segodnya! Аварія сталася вранці 18 листопада. 100-метровий кран (а це трохи нижче бізнес-центру «Парус») завалився на бік, буквально в 10 метрах від стоячих у пробці машин і в двох метрах від самого моста. При падінні прогнулася велика стріла крана, яка могла підняти до 680 тонн. Ця подія не залишила байдужими киян. У «твіттері» з’явився блог «Захара». До речі, своє унікальне, як для крана, ім’я він отримав не випадково. Захаром звуть батька власника компанії-підрядника, депутата Київради Валерія Мошенського.
Падіння. За словами очевидців, гуркіт від падіння можна було порівняти зі звуком вибуху бомби.«Була пробка на Гаванському мосту в 11.00. Тут пролунав гуркіт, як з гармати. По мосту пішла сильна вібрація. Обернувся – і побачив хвилю висотою метрів 25 і лежить поруч кран. Багато кидали машини і втекли геть », – розповідає очевидець Андрій. Відразу почалися з’їжджатися рятувальники, швидка. «На понтонах, які кріпили кран, перебувало вісім людей. П’ятеро самі дісталися до берега, ще трьох врятували працівники служби порятунку. Ніхто не постраждав », – сказали в МНС Києва.Нам вдалося поговорити з екіпажем, який знаходився на баржі. «Все сталося за секунду. Земля пішла з-під ніг. Нас кілька разів перекинуло через себе. Виглянули – і трохи свідомість не втратили.Фізично не постраждали, але в шоці », – говорить один з членів екіпажу. З «Захара» відразу ж почав витікати мазут – з’явилося невелика пляма на Дніпрі. Але, за словами робітників, палива було небагато, а тому річка не постраждає. На щастя, не зачепило і проїжджу частину.
У соцмережах. Падіння найбільшого плавучого крана в Європі викликало небувалий ажіотаж в інтернеті. У крана навіть з’явився блог в соцмережі «Твіттер», він починався так: «Ну ось, я впав.Прийшли люди і сфотографували мене. Я лежу ». У наступному записі «Захар» розповів, як його рятують. «Рятувальники такі маленькі, а я такий великий. Ого! А я популярний! Навколо мене натовп роззяв, в новинах пишуть, коментують ». А потім «Захар» заговорив про майбутнє: «Стрілу ампутують. Дадуть нову і буду працювати, як новенький. Мене запитують, як же це сталося.Відповідаю: не пам’ятаю ».
Причини. Офіційно про причини ніхто не говорить – ведеться слідство. «Кран кріпиться до двох понтонах – лівому і правому, – розповів нам один з будівельників – Коли« Захар »опускав стрілу, то правий почали переміщати, щоб вона на нього лягла. Але в цей час чомусь відчепився лівий понтон, і кран звалився ». Є дані, що лівий понтон був закріплений не всіма болтами – в усякому разі, про це шепотілися члени екіпажу.
Що далі. На «лікування» Захарія піде 4 місяці. Днями стрілу відріжуть від баржі, саму її піднімуть і відвезуть на завод, де зроблять нову «руку» крана. «Захар» потрібен був для підняття арок, які будуть тримати Подільсько-Воскресенський міст. Йому залишилося підняти ще дві арки… Чи здадуть Подільський міст до Євро-2012, як обіцяли? «Зараз генпідрядник розглядає альтернативні варіанти, як підняти арки», – сказав заступник голови КМДА Михайло Кучук.
Коментарі вимкнені.