Красивий бренд – “обманушка” для тернополян (роздуми вголос)

Місто рясніє від вивісок великих мережевих супермаркетів, які полонили місто і складають вагому конкуренцію приватним підприємцям у Тернополі. Але чи завжди бренд може об’єднувати професіоналів, привітних до покупців?

Йдучи у магазини ми не рідко стикаємось з хамством касирів та продавців-консультантів, які своїм відношенням вбивають у нас бажання переступати  поріг супермаркету. Реклама – великий фактор нашої мотивації до вибору продуктів. Та чому ж велика «армія» менеджерів не слідкують за своїм персоналом? Чому нас повинні обважити, поставити цінники, які на касі вийдуть досить дорогими?.. Чому акції, якими нас купують, є всього лиш зниженням собівартості? У мережевих супермаркетах наших сусідів, Польщі, пакети є безкоштовними, бери досхочу. А у нас? Теж досхочу, але ціни кусаються. Там маркети зацікавлені, що покупці потім будуть ходити з їхніми пакетами, тим самим їх рекламуючи. Звичайно, що зарплата у працівників не є великою, тому високого рівня обслуговування добиватись напевне складно, але потрібно цінувати і любити ту роботу, яку виконуєш – посміхніться покупцям, і вони до вас повертатимуться знову і знову!

Володимир Антків

-1 thoughts on “Красивий бренд – “обманушка” для тернополян (роздуми вголос)

  • 21:37 | 5.11.2012 о 21:37
    Permalink

    ЯҐкий там сервіс!Особисто мене одного разу у Монастириській в одному із центральних супермаркетів так зматюкала і обізвала тьотя на касі. що тепер біля того магазину лячно проходити, а не те, щоб заходити і щось там купувати. Причиною гніву касирки стало те, що випадково взяла не той напій, який хотіла, а “персона на касі” вже пробила чек і засичала, що анолювати його вона не може.”Треба бути уважною і не морочити голови нікому” – грубо пояснила мені касирка. На моє настійливе питання поміняти товар, касика сказала фразу яка “приваблює” покупця – “Буде тут кожне гімно керувати!”.Не усвідомлює бідолашна, що таке “кожне гімно” приносить їй заробітну плату. Є такий магазин у Монастириській, під боком будинку місцевої адміністрації. Там один такий опрятніший, то там якось ніби і персонал нормальніший, а поряд такий на совдепівський гастроном схожий і тьотки там працюють страшні і книги скарг не має і гаряча лінія написана у кутку покупця не відповідає…

Коментарі вимкнені.