Петро Ландяк порівняв, як міська рада у різні часи фінансувала громадський транспорт Тернополя
Чим корисна електронна карта тернополянина — позиція депутата Тернопільської міської ради Петра Ландяка:
“Пам’ятаю, як в період міського голови Анатолія Івановича Кучеренка розподіляли кошти пільгових перевезень. На той час і аж до 2016 року на ці потреби кошти виділялись державою, а три роки тому держава свою функцію переклала на місцеві бюджети, що вважаю є неправильно. Неправильно в першу чергу тому, що кожне місто, виходячи з обмежених ресурсів, змушене дбати насамперед про своїх мешканців, що призводить в кінцевому результаті до певної нерівності чи навіть дискримінації в отриманні послуг на транспортні перевезення та не лише на них.
Знаю з практики, що керівництву міської ради в попередні роки було не просто об’єктивно розподілити кошти пільгових перевезень. Пам’ятаю, як відбувались гарячі дискусії, стосовно того, скільки коштів виділити міському комунальному тролейбусному парку, а скільки державному, а згодом акціонерному підприємству автобусний парк, адже кожне підприємство аргументувало, яку долю пільговиків воно перевозить. Інших приватних перевізників на той час не було.
Звичайно, спеціалізовані служби проводили моніторинг перевезень пільговиків, але зробити це більш-менш точно було практично неможливо, тому на той час при розподілі коштів показники часто брали зі “стелі”.
Так як держава на сьогоднішній день свою функцію переклала на міські ради, тому якраз електронна карта (в нас “Карта тернополянина”) дозволила не лише правильно розподіляти кошти, але і досягнути певної їх економії.
Тому, після перегляду виконавчим комітетом свого рішення, щодо затвердження тарифів на проїзд, було б таки дуже добре, якби тернополяни і надалі придбавали “Карти тернополян”. Це не лише забезпечить економію сімейного бюджету, але і допоможе впорядкувати весь рух коштів пов’язаний з перевезенням пасажирів”, — Петро Ландяк.
Коментарі вимкнені.