Неефективність методу контролю витрат

Метод контролю витрат становить собою техніку, яка дозволяє підприємствам контролювати та зменшувати витрати. Він включає планування бюджету, відстеження витрат та порівняння фактичних витрат із запланованими. Однією з його ключових складових є аналіз витрат, який допомагає зрозуміти, де можна зекономити кошти. Контроль витрат також сприяє підвищенню ефективності та рентабельності підприємства. Однак, він може бути неефективним, якщо він не враховує динамічні зміни ринку та потребує частих оновлень, коригувань та багато іншого.

Причини малої ефективності

Однією з головних причин малої ефективності може бути те, що оцінка доходів та витрат потребує уточнення. Простіше за все створити таблицю та записувати в неї всі доходи та витрати, навіть на гру в https://elslots-casino.com/. Це можна робити вручну або переглядати фінансову історію у банківському додатку. Однак є один нюанс — помилок не буде виникати, якщо кожну цифру перевіряти по декілька разів. У іншому разі таблиці можуть виявитися неточними.

З категорією «доходи» зазвичай все ясно:

  • нарахування контролювати просто, якщо є лише 1 зарплатна картка і гроші надходять лише туди;
  • якщо кілька джерел доходу, причому гроші надходять на різні картки, можна легко забути занести якусь з отриманих сум у таблицю бюджету.

З витратами ще складніше:

  • зарплата надходить 1-2 рази на місяць, а ось витрати грошей проходять практично щодня;
  • мало у кого є лише одна карта, банківський додаток акуратно фіксує всі операції, але витрати по кредитках інших банків і оплата готівкою залишаться поза його видимістю;
  • можна легко забути про деякі покупки.

Таким чином, точний контроль можливий у 2 випадках:

  • перехід на розрахунки однією карткою єдиного банку;
  • треба завести спеціальний файл в Excel, Google або «Яндекс Таблицях» і щоденно записувати туди всі витрати та доходи.

Спеціалісти радять розділити таблицю на декілька категорій. Так буде легше аналізувати структуру витрат. Поставивши точний облік, легше стежити яка частина доходів йде на кожну категорію.

Сумніви через постійні зриви

Мало хто може виконувати все як машина, строго дотримуючись алгоритму, тому зриви трапляються і це нормально. Іноді корисно придбати щось незаплановане/дороге або вирушити у коротку подорож на вихідні. Хоча це трата коштів, вона може дати цінний досвід та змогу розслабитися. Буде важко з’ясувати як компенсувати витрати внаслідок економії або додаткової роботи. Це допоможе зрозуміти, наскільки корисні спонтанні покупки і чи приносять вони очікувану радість. Після цього можна планувати такі моменти заздалегідь і уникати нових зривів, повертаючись до планування й ведення обліку.

Коментарі вимкнені.