Депутат Іван Зінь проти будови багатоповерхівки на вул.Орлика

Іван Зінь почав займатись проблемами округу №9 ще задовго до того, як став депутатом. Саме громадська активність та небайдужість привели його спочатку в політику, а згодом і в міську раду Тернополя. Отож, про «таємний» записник,  роботу в комісії та  підняття тарифів далі в ексклюзивному інтерв’ю:

– Давно стали членом ВО «Свобода»? Що спонукало піти в політику?

– У ВО «Свобода» я вже 4 роки.  В партію привела громадська робота. Ще в січні 2013 року по вул. Орлика розпочалась підготовка до будівельних робіт, а конкретніше, – на території церкви св. Володимира і Ольги вирішили спорудити 35-метрову багатоповерхівку. Колись там був сквер, натомість вирізали 72 дерева.   Місцеві жителі стояли на позиції зупинити будівництво, створили ініціативну групу, в яку потрапив і я. Власне, тоді і познайомився з деякими депутатами із ВО «Свобода», в тому числі з Романом Навроцьким, який запропонував стати членом організації.

– Які нагальні проблеми зараз на порядку денному, відштовхуючись від вашого округ?

– В першу чергу потрібно довести до логічного завершення питання забудови по вул. Орлика. Адже, попри те, що рішенням виконкому Тернопільської міської ради будівництво було скасовано, будівельник подав позов до суду і виграв. Тому далі ми готуватимемось до апеляції. Надіюсь, що зараз, ставши депутатом, маючи підтримку однопартійців в міськрада, ми зможемо відстояти позицію громади. Крім того,  звичайно, що плануємо весною розпочати ремонт прибудинкових територій. Значна частина мого округу – це дуже старі будинки (ще з 50-60-их років). Тому вже буквально одним своїм виглядом «кричать» про ремонти. Якщо конкретно, то плануємо довести до ладу прибудинкову територію по вул. Миру 11,12, 11А. Депутатська комісія з питань житлово-комунального господарства дослухалась до моїх пропозицій і тепер справа за виконавчим комітетом міської ради.

– Коли у Вас прийом громадян?

– В ПК «Березіль», щоп’ятниці, з 17:00 до 19:00

– Працюєте виключно за зверненнями жителів чи  маєте свою міні-стратегію розвитку округу?

– Прийом громадян – це дуже важливо, але проблематику округу я вивчав задовго до того, як став депутатом. Хоча б тому, що народився і виріс на масиві Дружба, тут ходив до школи. Знаєте, роботи завжди вистачає. Шукати не доводиться. Будучи кандидатом в депутати, я обійшов майже всі двори. Між іншим, в мене округу один з найбільших в Тернополі  (40 дворів) Я мав зустрічі в кожному з них. Не було такого двору, в якому все в ідеальному стані. Проводячи зустрічі, я усе нотував у блокнот. Списав не одну сторінку… Ці записи можна вважати, як ви доречно сказали, стратегією. Звичайно, її можна корегувати, щось додавати, але в цілому намагаюсь працювати по вже зібраній проблематиці.

– Чим займаєтесь поза роботою депутата?

– Зараз навчаюсь на магістратурі в Тернопільському національному економічному університеті (державне управління). Здобуваю другу вищу освіту і намагаюсь пов’язати її з політичною діяльністю, позаяк пишу дипломну роботу на тему «Стратегічний розвиток регіону».

– До речі, за яким принципом визначались, в яку постійну комісію міськради йти працювати?

– Я є членом постійної комісії міськради з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, контролю за використанням комунального майна, зовнішніх зв’язків, підприємницької діяльності, захисту прав споживачів та туризму. Обрав для себе такий «профіль» не випадково. Свого часу п’ять років пропрацював начальником транспортного відділу в приватній структурі, був також головним механіком (по транспорту). Тому кервався в першу чергу наявністю досвіду в цій галузі.

– Уже доводилось  отримувати звернення від тернополян, які стосувались саме нарікають на громадський транспорт?

– Так. До речі, одне з перших звернень до мене, як до депутата, було з приводу маршрутки №31, на яку подекуди людям доводилось чекати годину.  На комісії начальнику управління транспорту було поставлено питання з цього приводу. Він виправдовував дану ситуацію тим, що в той день одна з маршруток була зламана. Однак я все ж наполягав, щоб на такі випадки була резервна маршрутка. Погодьтесь, не можуть люди чекати годину на зупинці! Тому зараз ми це питання тримаємо на пульсі.

– Точаться дискусії щодо підняття тарифів на проїзд в Тернополі? На вашу думку, зараз це дійсно необхідно?

– Так, дійсно, йде мова про підняття тарифу і для маршруток і для тролейбусів. На останньому засіданні комісії ми цю ініціативу не підтримали та перенесли на доопрацювання. У цей нелегкий час підняття вартості проїзду – відчутний удар по кишенях людей. Ідучи на такий крок, слід добре зважити. Чути думку лише на підприємців-перевізників та обертатись до людей спиною – не можна!

ЛТДейлі

Коментарі вимкнені.