Аби перекрити “дірки” у казні Тернопілля, знайшли три мільйони

Більше 3 млн грн депутати Тернопілля передали на видатки обласного бюджету. Серед іншого нещодавно обласна рада заслухала і звіт “Про виконання програми підтримки малого підприємництва в Тернопільській області на 2009-2010 рр.”. І висловили своє незадоволення ним. Загалом на її виконання витратили більше 18 млн грн, але депутати кажуть, що цього не помітили. Навпаки – життя бізнесу останнім часом значно ускладнилося, – пише газета “20 хвилин”.

Компенсували самі

За результатами звіту про виконання обласного бюджету за 2010 рік, кредиторська заборгованість становить 3,9 млн грн, причому за захищеними статтями, тобто на зарплати учителям, лікарям, працівникам культури, сплату за енергоносії, харчування, придбання медикаментів тощо – 1,7 млн грн. Тому на видатки загального фонду облбюджету на 2011 р. спрямувал майже 3 млн 128 тис. грн вільного залишку коштів, що утворився станом на 1 січня. Тобто вже вдасться частково перекрити “дірки”, що виникли ще у кінці 2010-го.

Нагадаємо, оскільки дотація вирівнювання з Держбюджету в сумі 14 млн грн надійшла наприкінці останнього робочого дня 2010 р., органи Держказначейства за такий короткий термін не змогли провести оплату зареєстрованих фінансових зобов’язань (“20 хвилин” за №4 від 10-11 січня 2011 р. – прим. ред.). Тепер частину коштів, що належали бюджетним установам та одержувачам коштів, повернули на рахунок обласного бюджету.

До речі, неоплачені доручення місцевих бюджетів у грудні склали понад 42 млн грн. Причому 12 млн із них — за захищеними статтями видатків. Решта – виплати підрядникам за ремонти доріг, різних об’єктів та інше.

Звіт не ухвалили

Про виконання “Програми підтримки малого підприємництва в області на 2009-2010 рр.”, доповідав начальник головного управління економіки обладміністрації Василь Гецько.

– Програма передбачала покращення фінансового стану малих підприємств, ефективне використання бюджетних коштів, реалізацію заходів із забезпечення спрощеного доступу підприємців до матеріально-технічних ресурсів, формування кадрового потенціалу та доведення до суб’єктів малого бізнесу ділової інформації тощо, – каже він.

Василь Гецько говорить про збільшення кількості робочих місць, поліпшення інвестиційного клімату в області, наявність преференцій малому бізнесу. Депутати попросили деталізувати цю інформацію, зокрема в яких районах, які підприємства збільшили кількість робочих місць, чому в 2010 році не виділили кошти на програму підтримки підприємництва? Відповіді, що їх задовольнила, обранці краян не отримали.

Крім того, поцікавилися депутати, чи оцінила виконавча влада роль і внесок підприємців у реалізації соціальних проектів керівництва обладміністрації? Депутати наголосили на невідповідності звіту реальній картині стану малого та середнього бізнесу в краї (див. цифри справа – прим. ред.). Тож приймати цей документ присутні відмовилися.

До речі, протягом першого пленарного засідання депутати Тернопільської обласної ради розглянули майже 30 питань. За більшістю з них прийняли рішення. Хоча були й спірні моменти (див. відео!!!!)

Голова облради у роботі сорокової сесії оголосив перерву. Про дату другого пленарного засідання сесії повідомлять додатково. Але до Пасхи його точно не буде.
Довідка

Як допомагали бізнесу?

18,1 мільйонів гривень витратили на реалізацію заходів “Програми підтримки підприємництва на 2009-2010 рр.”, зокрема:

160 тисяч гривень надали з обласного бюджету;

359,5 тисяч гривень – з районних бюджетів і казни Тернополя;

3,5 мільйона гривень – з Українського держфонду підтримки селянських господарств;

14,1 мільйона гривень – із Фонду загальнообов’язкового держсоцстрахування на випадок безробіття.

27 тисяч гривень витратили на створення Центру інновацій і розвитку.

14,7 тисяч гривень – на організацію, проведення та участь у конкурсах з перукарського мистецтва, декоративної косметики, моделей одягу.

13,3 тисячі гривень – на веб-сторінку з інформацією про проекти, продукцію підприємств.

5 тисяч гривень – на проведення “круглих столів” на підприємницькі теми. Таку ж суму витратили на розробку видання і розповсюдження “Абетки для підприємця”.

4 тисячі гривень “пішло” на формування бази українських і світових торгових марок і франчайзингових мереж, що бажають розвиватися.

За інф. Василя ГЕЦЬКА


Коментарі вимкнені.