Квитки до театру можна буде придбати у супермаркеті

Ідею відкрити театральні каси у тернопільських супермаркетах виношує директор драмтеатру Ігор Сачко. Через Інтернет поки що купити квитки не можна.

– Як бронювати через Інтернет – я подумаю, але виходу знайти не можу. Мені треба молодого адміністратора на сайт. Але тоді необхідно міняти повністю всю систему продажу квитків. Боюся, щоб це не відбило людей від каси. Бо ми просто програємо, – каже Ігор Петрович. – Я подумую, як відкрити ще у двох-трьох супермаркетах денні каси для продажу квитків. Це питання інноваційного розвитку. Львівський театр продає через касу від 10 до 30% квитків, а решту – спеціальні уповноважені по розповсюдженню. У нас через касу продається понад половину квитків і втрачати цього не хочемо.

Ціна білетів на час ІХ Всеукраїнський фестиваль «Тернопільські театральні вечори. Дебют»  буде такою ж, як і на прем’єрні покази тернопільського театру.

– Театр повинен бути доступним. Я не можу піти на радикальне підвищення ціни на квиток, бо середньостатистична сім’я з трьох-чотирьох осіб не дозволить собі заплатити за нього по 50 гривень. Ми підняли вартість білета на 5 гривень цього року, бо подорожчали енергоносії, подорожчало і саме життя. Але хочемо, щоб театр був багатий не тільки дзвінкою монетою, а й глядачами.

Щодо того, чи будуть якісь зміни у репертуарі з комедій на драми національного спрямування, Ігор Сачко пообіцяв, що незабаром на сцені з’являться  «хороші твори української класичної драматургії».

– Я не можу режисерам вказувати в наказовому порядку. Я – директор театру, а не колонії.  Не можу викликати режисерів і сказати: ти ставиш комедію, а ти – п’єсу про національний розвиток. Процес переконання і вибору актуальності п’єси дуже болючий, тяжкий і довгий. Ми свідомі, що такі твори повинні з’явитися у нас. Найближчим часом глядач побачить  хороші твори української класичної драматургії.

Оксана Вальчук

-1 thoughts on “Квитки до театру можна буде придбати у супермаркеті

  • 10:55 | 9.11.2011 о 10:55
    Permalink

    Каси у супермаркетах – це якраз не інноваційний розвиток.. Продаж білетів через інтернет – це вимога часу. І нічого складного в цьому не має.

Коментарі вимкнені.