Петро Ландяк: Тернополю потрібні детальні плани забудови міста!
У Тернополі з’явилася соціальна реклама за авторства Петра Ландяка, екс-першого заступника міського голови Сергія Надала, наступного змісту: «Тернополю потрібні детальні плани забудови міста». Чому лише тепер колишній соратник мера починає старанно вишукувати в українському законодавстві потрібні статті? І що стоїть за публічною увагою Петра Ландяка до законів України?
Як відомо, детальний план дає можливість побачити не лише, що, де і чим забудовано чи озеленено, а й кількість вільних квадратних метрів землі, яка перебуває у власності міста. Зрозуміло, що бізнесмену Петру Ландяку важливо знати останній аспект. Адже досвід лобіювання інтересів власних бізнес-структур колишній заступник міського голови, тричі депутат має чималий.
За інформацією тернопільських ЗМІ, ще будучи депутатом у 1998 та 2002 роках, Петро Ландяк приватизував майже половину «болгарського магазину», що розміщений на вулиці 15 Квітня. Магазин «Універсам» — теж один із об’єктів бізнес-корпорації депутата. Під час призначення Петра Ландяка на посаду першого заступника міського голови тривала судова тяганина: Ландяк судився з міською радою через збільшення останньою орендної плати за приміщення офісу бізнесмена. Офіс цей був розміщений в гуртожитку за «Універсамом» (на проспекті Злуки), і Петро Ландяк на початках платив за користуванням приміщенням не більше трьох гривень (!) за квадратний метр. Коли власником гуртожитку стала міська рада і підняла плату, бізнесмен запротестував і подався в суди.
Нині він начебто відстоює право тернополян знати, хто і що будує чи планує будувати в Тернополі.
За офіційною інформацією, розміщеною на сайті Тернопільської міської ради, Петро Ландяк є директором ТОВ «Універсам Текстерно» та засновником ТОВ «Торговий дім «Універсальний». Можна припустити, що для розширення їхньої мережі потрібні нові площі. І під «піар-шумок» боротьби за «гласність» ген-плану Тернополя бізнесмен добивається в Тернопільської міської ради можливості дізнатися, які землі залишилися неторканими і неприватизованими. Адже мета проста і зрозуміла: відхопити для своїх бізнес-проектів нові квадратні метри земель та приміщень.
Віктор Кігусь
Коментарі вимкнені.