Що найбільше турбувало тернополян у лютому?

Упродовж лютого на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради  та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 698  звернень мешканців  (відповідно  27 та 671) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 10 звернень щодо якості питної води: пр-т Бандери, 96/237;  вул. Лепкого,14/3; Бережанська,53/26; Довженка,1/73; Лозовецька,34/45; Будного,34/90; Л.Українки,17/74; Протасевича,4а/76; Гагаріна,1/6; Тролейбусна,2/1. За вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
10 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме —  на вул. Чехова,4/3 та Тбіліська,2, пр-т Злуки,1/28 — після прочищення в квартирах фільтру перед лічильником тиск подачі води нормалізувався. На вул.Бродівська,54/ кв.928, 914, 905, 901, 806 після  відрегулювання тиску води на водопровідній мережі, тиск на верхніх поверхах нормалізувався.  На вул. Текстильна, 16/кв. 50 та кв.52 — при обстеженні за даними адресами було встановлено, що тиск на внутрішньобудинковій мережі відповідає нормі.
37 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
9 звернень тернополян  — вул. Дорошенка,13; Руська,20; Нечая,38; Миру,7; Миру,5; Драгоманова буд. №№ 1,2,3,4 — стосувалися незручностей, спричинених заміною вводів на будинок. Про тимчасове відключення водопостачання мешканці даних будинків були завчасно попереджені.
1 звернення тернополян було пов’язане з незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
322 звернення мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
  309 зверненень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.

Коментарі вимкнені.