Скандальний присмак гаражної справи у Тернополі: 27 000 аркушів нікому не потрібного паперу та корупція
На електронну адресу “Погляду” прийшов лист від голови ТОГО «Тернопільські підсумки» Тараса Білана:
З слів міського голови 23.01.2014р. , Тернопільська міська рада зробила « велике добро» для членів гаражного кооперативу на Алясці. А саме прийняла рішення про укладення договорів – сервітуту між Тернопільською міською радою та кожним членом гаражного кооперативу .
Дане питання має скандальний присмак, великий розмір земельної ділянки (майже 6 га.), та повне ігнорування думки звичайних тернополян, що мають в гаражному кооперативі місця.
Існує дві позиції:
Позиція перша (не корупційна) від членів обслуговуючого кооперативу «Аляска Авто»: прямий договір , БЕЗ ПОСЕРЕДНИКІВ, між Тернопільською міською радою та обслуговуючим кооперативом «Аляска Авто». Зразок цього договору є на офіційному сайті Тернопільської міської ради. Договір – стандартний . По його зразку приймаються десятки рішень на кожній сесії Тернопільської міської ради.
Позиція друга (во благо тернополян) від Міського голови та його команди : договір сервітуту з кожним членом кооперативу .
Короткий аналіз договору сервітуту, який пропонують людям підписати говорить про те, що створюються всі умови для того, щоб люди не змогли оформити документи, і за певний період земельну ділянку площею 5,7575га, через підставну фірму продати; ще більше роздути апарат міської ради та завалити його непотрібною роботою:
- П. 4.4.3.Не передавати будь-яким способом права за Договором третім особам.Тобто люди(власники) не зможуть переоформити документи ні на свою дочку,ні на внука , чи у випадку смерті на найближчу родину… Згідно закону об’єкт, який використовується громадянином більше 10 років, автоматично переходить у його власність. Рішення № 461 , яким Тернопільська міська рада надала дозвіл на розміщення місць для автомобілів датується 10.07. 1996р. Тобто з моменту прийняття рішення пройшло вже 18 років. Коментарі зайві.
- п.4.4.8. У п’ятиденний термін , після реєстрації Договору, подати його копію в органи Державної податкової служби. Податківці і люди (1500 чоловік), що оформлять договори будуть в захваті. Думаю, що і перші, і другі не раз згадають нашого мера не злим , тихим словом, стоячи в чергах податкової інспекції …
- п.5.3.2. договір може бути розірваний за рішенням суду. В зв’язку з тим, що заступники міського голови та сини служителів Фіміди, мають спільний будівельний бізнес результат скасування того чи іншого договору сервітуту – не викликає сумнівів.
- 4. Плата за сервітут здійснюється людиною особисто кожного місяця. При цьому за платіжку банк з кожної людини візьме комісійні: 1500 гаражів , множимо, для прикладу на розцінки Приватбанку (8грн.), та на 12 місяців. Загалом Міський голова, з людей, в користь приватних банків, змусить перерахувати 144 000 гривень, тільки комісійних зборів в рік.
- Як стало відомо від одного із заступників, договори сервітуту з людьми, що не мають Тернопільської прописки, але є членами кооперативу, укладатись не будуть.
- Під п.4.4.9 з’являється посередник в особі : КП Тернопільбудінвестзамовник . Для тих Тернополян , хто ще не знає : КП Тернопільбудінвестзамовник – це улюблена фірма нашого мера . Через неї проходять всі тіньові схеми розкрадань земель Тернополя, без процедури аукціону.
- При укладенні 1500 договорів потрібно додатково збільшувати штат міської ради. Оскільки укладання , контроль за сплатою, внесення змін в зв’язку з збільшенням(зменшенням) плати потребує більше працівників. Тобто додаткові робочі місця, за рахунок податків Тернополян:
– договір сервітуту(всі примірники укладаються в трьох примірниках- прим.) – 4500 аркушів(плюс робота людини, що це робитиме);
– розрахунок плати за користування кожним сервітутом – 4500 аркушів(плюс робота людини, що це робитиме);
– рішення міської ради – 4500 аркушів (плюс робота людини, що це робитиме);
– план-схема розташування кожної земельної ділянки(24м.кв.) – 4500 аркушів (плюс робота людини, що це робитиме);
– кадастровий план розташування земельної ділянки 4500 (плюс робота людини, що це робитиме);
– витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку – 4500аркушів(плюс робота людини, що це робитиме);
– реєстрація в книзі реєстрації договорів сервітуту- 1500записів.
Загальна сума складе 27 000 аркушів нікому не потрібного паперу. Велика кількість людських нервів, часу та здоров’я . Поправочний коефіцієнт на бюрократію , могоричі та корупцію розраховуватиметься окремо. Все залежатиме від рівня знайомств кожного власника гаражу.
Робіть висновки панове!
Коментарі вимкнені.