Скандальний присмак гаражної справи у Тернополі: 27 000 аркушів нікому не потрібного паперу та корупція

На електронну адресу “Погляду” прийшов лист від голови ТОГО «Тернопільські підсумки» Тараса  Білана:

З слів міського голови 23.01.2014р. , Тернопільська міська рада зробила « велике добро» для членів гаражного кооперативу на Алясці. А саме прийняла рішення про укладення договорів – сервітуту  між Тернопільською міською радою та кожним членом гаражного кооперативу .

Дане питання має скандальний присмак, великий розмір земельної ділянки (майже 6 га.), та повне ігнорування думки звичайних тернополян, що мають в гаражному кооперативі місця.

Існує дві позиції:

 

Позиція перша (не корупційна) від  членів обслуговуючого кооперативу «Аляска Авто»: прямий договір , БЕЗ ПОСЕРЕДНИКІВ, між Тернопільською міською радою та обслуговуючим кооперативом «Аляска Авто». Зразок цього договору є на офіційному сайті Тернопільської міської ради. Договір –  стандартний . По його зразку приймаються десятки рішень на кожній сесії Тернопільської міської ради.

 

Позиція друга (во благо тернополян) від  Міського голови та його команди : договір сервітуту з кожним членом кооперативу .

 

Короткий аналіз договору сервітуту, який пропонують людям підписати говорить про те, що створюються всі умови  для того, щоб люди не змогли оформити документи, і за певний період земельну ділянку площею 5,7575га, через підставну фірму продати;  ще більше роздути апарат міської ради та завалити його непотрібною роботою:

 

  1. П. 4.4.3.Не передавати будь-яким способом права за Договором третім особам.Тобто люди(власники) не зможуть переоформити документи ні на свою дочку,ні на внука , чи у випадку смерті на найближчу родину…         Згідно закону  об’єкт, який використовується громадянином більше 10 років, автоматично переходить у його власність. Рішення № 461 , яким  Тернопільська міська рада надала дозвіл на розміщення  місць для автомобілів датується 10.07. 1996р. Тобто з моменту прийняття рішення пройшло вже 18 років.  Коментарі зайві.
  2. п.4.4.8.  У п’ятиденний термін , після реєстрації Договору, подати його копію в органи Державної податкової служби. Податківці  і люди (1500 чоловік), що оформлять договори будуть в захваті.  Думаю, що і перші,  і другі не раз згадають нашого мера не злим , тихим словом,   стоячи в чергах податкової інспекції …
  3. п.5.3.2. договір може бути розірваний за рішенням суду. В зв’язку з тим, що заступники міського голови та сини служителів Фіміди,  мають спільний будівельний бізнес результат скасування того чи іншого договору сервітуту – не викликає сумнівів.
  4. 4.    Плата за сервітут здійснюється людиною особисто кожного місяця. При цьому за платіжку банк з кожної людини візьме комісійні: 1500 гаражів , множимо, для прикладу  на розцінки Приватбанку (8грн.), та на 12 місяців. Загалом Міський голова, з людей,  в користь приватних банків,  змусить перерахувати  144 000 гривень,  тільки комісійних зборів в рік.
  5. Як стало відомо від одного із заступників, договори сервітуту з людьми, що не мають Тернопільської прописки, але є членами кооперативу, укладатись не будуть.
  6. Під п.4.4.9 зявляється посередник в особі  : КП Тернопільбудінвестзамовник .   Для  тих Тернополян , хто ще не знає : КП Тернопільбудінвестзамовник – це улюблена фірма нашого мера . Через неї проходять всі тіньові схеми розкрадань земель Тернополя,  без процедури аукціону.
  7. При укладенні 1500 договорів потрібно додатково збільшувати штат міської ради. Оскільки укладання , контроль за сплатою, внесення змін в зв’язку з збільшенням(зменшенням) плати потребує  більше працівників. Тобто додаткові робочі місця,  за рахунок податків Тернополян:

–         договір сервітуту(всі примірники укладаються в трьох примірниках- прим.) – 4500 аркушів(плюс робота людини, що це робитиме);

–          розрахунок плати за користування кожним сервітутом  – 4500 аркушів(плюс робота людини, що це робитиме);

–          рішення міської ради  – 4500 аркушів (плюс робота людини, що це робитиме);

–         план-схема розташування кожної земельної ділянки(24м.кв.) – 4500 аркушів (плюс робота людини, що це робитиме);

–          кадастровий план розташування земельної ділянки 4500 (плюс робота людини, що це робитиме);

–         витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку – 4500аркушів(плюс робота людини, що це робитиме);

–         реєстрація в книзі реєстрації договорів сервітуту- 1500записів.

 

Загальна сума складе 27 000 аркушів нікому не потрібного паперу. Велика кількість людських нервів, часу та здоров’я . Поправочний  коефіцієнт  на  бюрократію , могоричі та корупцію розраховуватиметься окремо.  Все  залежатиме від рівня знайомств кожного власника гаражу.

 

 

 

Робіть висновки панове!

 

 

 

 

Коментарі вимкнені.