“Якщо б “понти” світились, то в Тернополі були б білі ночі”

Ромко Задорожний ділиться неприємною ситуацією у барбершопі “Сокира”. Про це тернополянин пише у мережі Фейсбук.

  • Клієнтоорієнтованість в тернопільських закладах завжди дивувала. Позитивно і негативно. Втрапив в свіжу ситуацію з барбершопом “Сокира”.

    Маю подарований сертифікат, який був дійсний до 3 вересня. 31 серпня вранці спробував забронювати собі місце у хваленому закладі, але не все так просто. З 4 дні до завершення дії сертифікату мені змогли запропонувати лише неділю, саме 3 вересня, в дууууже не зручний для мене час. Зауваження та прохання підібрати інші дні – нуль допомоги. Питання, що буде з сертифікатом – згорить, нас не хвилює, що буде після 3 вересня, а чо ви не прийшли раніше? Спроба щось уточнити не увінчалась успіхом, ну, а про насмішливий тон адміністратора якось і не хочеться згадувати.

    Друзі, які надають послуги в Тернополі – скажіть будь ласка, як вирішуються спірні ситуації у вас? Йти на зустріч адекватному ненав’язливому клієнту це норма чи виняток?

    Або я нічого не розумію в сервісі, або ми в Горганах “занадто” добрі та лояльні до кожного, хто зайде до нас в магазин і не обов’язково, що ця людина є чи буде нашим клієнтом

Коментарі вимкнені.