77% людей в Україні невдоволені якістю телереклами

50% українців вважають якість реклами на українському ТБ невідповідною світовим стандартам, ще 27% оцінюють її якість як низьку.

Про це свідчать результати онлайн-опитування серед 1000 осіб за замовленням агентства Nirvana Media з використанням панелі iVox.

На думку директора Nirvana Media Тетяни Ковальчук, такі показники пояснюються зростанням уваги телеглядачів до міжнародних каналів, а також популярністю он-лайн телеперегляду: “На сьогоднішній день споживач має відкритий доступ до міжнародних телеканалів – вдома через кабельне ТБ або за допомогою інтернету. Очевидно, що якість реклами на таких каналах, як National Geographics і CNN, відрізняється від якості реклами на національному ТБ”.

Водночас експерти Nirvana Media наголошують, що український і західні ринки непорівнянні за рівнем інвестицій у рекламу, зокрема, у виробництво рекламних продуктів.

Незважаючи на високу вимогливість українців до якості ТВ-реклами, на питання про найефективніший вид реклами 50% респондентів назвали саме ТВ-рекламу, на другому місці за ефективністю була названа зовнішня реклама (25,9%), третє місце зайняла реклама в інтернеті (13,3%).

Нагадаємо, нещодавно американські вчені досліджували смаки телеглядачів і виявили, що реклама насправді збільшує привабливість телепрограм або фільмів для глядачів.

Корресподент

Коментарі вимкнені.