Чому DЦ в Тернополі стало Watsons
Найбільша мережа магазинів косметики, парфюмерії і побутової хімії DЦ з березня почала змінювати назву на Watsons. В Тернополі це стосується магазинів на вул. Шевченка, Перемоги та Київська.
Мажоритарний акціонер DЦ – AS Watson Group – викупив останні 35% акцій мережі, ставши її єдиним власником. Операція дозволить мережі розвиватися високими темпами, однак зміна популярного назви в Україну може мати негативні наслідки, вважають експерти.
Новий власник мережі вирішив відмовитися від назви «DЦ», замінивши його на Watsons. «З 2006 року ми впроваджували в роботу мережі міжнародні стандарти – в логістиці, IT та інших напрямках. Тепер цей процес завершений, і ми виводимо в Україні міжнародний бренд », – розповіло джерело в DЦ. За його словами, до кінця березня на всіх магазинах змінять вивіски, а до кінця червня буде завершена внутрішня перебудова магазинів. «Ми провели дослідження, згідно з яким в Україні споживачі лояльніші до міжнародних, ніж до локальних брендів», – додав прес-секретар мережі Олександр Матушков.
AS Watson Group, заснована в 1828 році, володіє найбільшими в Європі мережами парфюмерно-косметичних магазинів Rossmann, Superdrug, Drogas, Watson `s. Управляє торговими мережами в 33 країнах, нараховуючи близько 2 тис. магазинів по всьому світу. Входить до групи Hutchison Whampoa Ltd з хед-офісом в Гонконзі. Оціночний оборот компанії в 2010 році – $ 15 млрд.
За словами Андрія Пивоварського, консолідація активів Watson Group в Україні – очікуване рішення, набагато більше експертів дивує зміна бренду. «Бренд ‘DЦ’ добре відомий на українському ринку (компанія була заснована в 1997 году.-ред), а Watsons – ні. Я не впевнений, що зміна назви позитивно позначиться на доходах компанії », – повідомив пан Пивоварський. Примітно, що в 2006 році компанія не планувала міняти назву мережі. «Споживачі вже звикли до цього бренду, тому ми інвестуємо тільки в збільшення числа магазинів», – повідомила тоді керівник відділу корпоративних зв’язків AS Watson Group Марина Нгай. «Однак у довгостроковій перспективі компанія однозначно виграє. Розвиток міжнародного бренду підвищить капіталізацію глобальної компанії », – вважає співвласник мережі магазинів «Єва» Руслан Шостак.
Коментарі вимкнені.