Інтернету в житті українців стало втричі більше
Преса та радіо за останні три роки істотно розгубили аудиторію в Україну, яка переключилася на телебачення та Інтернет, якого в житті українців стало в три рази більше, повідомляють «Комментарии».
Про це повідомила заступник генерального директора компанії TNS в Україні Ганна Добривечір на Другій щорічній конференції «Медіа і реклама: ключові тенденції розвитку медіаринку».
«У 2011 році українці щотижня витрачають по 307 хвилин на Інтернет. Це на 207 хвилин більше, ніж у 2008-му році», – уточнила вона.
Разом з зависанням в мережі зростає і час, який вітчизняні споживачі проводять біля «блакитних екранів». Тривалість перегляду ТБ-програм збільшилася майже на півгодини (на 29 хв) – майже до 18 годин на тиждень. Типовий вітчизняний телеглядач сьогодні витрачає на ТБ 1046 хвилин.
У той же час свою аудиторію втрачають радіо і преса. Радіослухачі скоротили час на улюблені музичні хвилі на 64 хвилини – до 334 хвилин на тиждень. Причому більшість з них слухають радіо на роботі або в машині.
На щотижневе читання газет і журналів залишається всього 167 хвилин (або на 50 хвилин менше, ніж три роки тому).
Цікаво, що без використання Інтернету не уявляють свого життя чверть (25,5%) українців. Хоча ще в 2008 році без виходу в мережу не мислили себе майже на 10% менше наших співвітчизників. Для порівняння: частка населення, яке не може обійтися без ТВ, виросла лише на 1,7%.
Інтернет-користувачі – це в основному мультиспоживачіі, які одним лише Інтернетом, як правило, не обмежуються. Саме ця цільова аудиторія найбільш цікава рекламодавцям. По-перше, це люди, які мають гроші (топ-менеджерів, фахівців і підприємців з них майже третина). А, по-друге, вони часто піддаються новаторства у виборі товарів і послуг – таких 46%.
Коментарі вимкнені.