Мастюх обіцяє поповнення, а Надал погрожує забрати тролейбуси
Мастюх вернувся з батьківщини солдата Швейка і обіцяє поповнення, а Надал погрожує забрати тролейбуси.
Якщо тернополяни пригадують, мова про те, що для обласного центру куплять кілька тролейбусів, велася вже давно. Ще за каденції Романа Заставного навесні 2010 року чиновники міськради їздили в Чехію і гучно заявляли, що домовилися про придбання 10 бувших у користуванні тролейбусів «Шкода» (хто не вірить, може переглянути інтернет на цю тему). Про це не стомлювалися завляти як мер, так і його заступники. Та як виявилося, це були просто пусті балачки та дешевий популізм напередодні виборів, бо скільки реально придбано тролейбусів для Тернополя за ці 2 роки, відомо всім тернополянам. І ось нові обіцянки. І що цікаво, після чергової поїздки в Чехію, – пише Тернопільський тиждень.
Як повідомляють місцеві ЗМІ, у найближчий час тролейбусний парк Тернополя поповниться п’ятьма тролейбусами, що були у користуванні. Саме з цією метою до Чехії цими днями їздили працівники КП «Тернопільелектротранс». У сусідній державі представники тролейбусного депо прицінювались до тролейбусів «Шкода», які підприємство має намір закупити цьогоріч.
– У Чехії ми ознайомились з багатьма пропозиціями чеських партнерів, передивилися велику кількість тролейбусів, що були у користуванні (15-16 років експлуатації). Нашим завданням було подивитися на транспортні одиниці з технічного боку. Виявилось, що в багатьох випадках вони технічно справні і перебувають у хорошому робочому стані. Наразі чеській стороні запропоновано взяти участь у конкурсі, – зазначив директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх.
Ведеться мова про купівлю п’яти таких тролейбусів. При цьому торги будуть відкритими, а участь у них можуть взяти й інші зацікавлені особи, які мають відповідну техніку. Єдина умова: тролейбуси, які пропонуватимуться на конкурс, не повинні експлуатуватися на українських дорогах, при цьому мають бути у хорошому технічному стані. На сьогоднішній день конкурсний комітет КП «Тернопільелектротранс» розробляє відповідну документацію, після чого буде визначено дату проведення тендеру. При цьому, варто зауважити, що тролейбуси купуватимуть за кошти підприємства – власні або ж залучатимуться кредитні ресурси.
– Якщо автобус коштує до 400 тисяч гривень, то новий тролейбус – понад 2 мільйони. При тому, що тролейбус возить у необмеженій кількості пільговиків, його термін окупності може скласти багато років. Тому було прийнято рішення купувати тролейбуси не нові, але в хорошому стані, – зазначив міський голова Тернополя Сергій Надал.
Також варто нагадати, що мерія намагатиметься забрати і свої два нових тролейбуси у Львівського автомобільного заводу. Ще три роки тому за них заплатили з міського бюджету гроші. Але підприємство свої зобов’язання так і не виконало.
– Тут поки є проблема. Є рішення суду, яке зобов’язує передати тролейбуси Тернополю. Але їхня тодішня вартість, за рішенням суду, більш ніж у два рази менша від теперішньої. Я розмовляв з паном Чуркіним, який є головою правління холдингу ЛАЗ, який сказав, що вони реально не можуть їх передати. Бо нинішня вартість тролейбусу 2 мільйони, а вони мусять передати їх за 800 чи 900 тисяч. Це їхня внутрішня проблема. Хоча вони погоджуються із тим, що вони мають їх віддати, – зауважив мер.
Коментарі вимкнені.