У тернопільських кандидатів проблеми з креативом
До офіційного старту виборчої кампанії депутатів місцевих рад ще кілька днів. Але у Тернополі задовго до цього світлого дня на багатьох біг-бордах комерційну рекламу почала змінювати політична. Всякі партії, партійки, рухи і персони. Про їх існування ще донедавна ніхто навіть не здогадувався. Ті, які тонко натякають, що саме вони варті хрестика у бюлетені 25 жовтня.
Сперечатися не буду. Може і варті. Ось тільки з фантазією у них чомусь не дуже. Недавно звернув увагу на картинку якогось руху «Народний контроль». Чому народний? А хто ж його знає. Певно, хлопці чи дівчата, які його організовували, раптом вирішили, що весь народ входить саме у їхній рух. Та менше з тим – скромність не завжди добра річ. А ще звернув увагу на їх рекламний «слоган» – «Разом зробимо більше». Ну зроблять, то зроблять… Чи ж я маю щось проти.
І ось днями помічаю ще один у чомусь свіжий біг-борд. Такий собі Ігор Вонс, який донедавна закликав усіх боротися з корупцією і обіцяв особисто очолити цей «хрестовий похід», судячи з усього махнув рукою на безуспішну затію. І трохи змінив свій заклик до тернополян: «Разом ми зробимо більше». Цікаво, це ж скільки безсонних ночей провели у передвиборному штабі цього кандидата, перш ніж хтось здогадався до чужого тексту додати дві букви?
Вибори ближче і ближче. Рекламної площі буде все більше і більше. А ось нових і цікавих ідей для всіх кандидатів, судячи з усього, може і не вистачити. Тому я вирішив внести свою частку в креатив передвиборної кампанії. Зауважте, не прошу за це жодної матеріальної винагороди. Просто сідайте і записуйте: «Разом ми зробимо ще більше».
Андрій Березовчук
Коментарі вимкнені.