У Тернополі та не тільки 84% виборців не знають передвиборних обіцянок кандидатів у мери
Громадяни України не знайомі з передвиборними гаслами кандидатів у голови міськрад.
Про це повідомила Голова Правління Громадянської мережі “ОПОРА” Ольга Айвазовська на прес-конференції, передає ГолосUA.
Виходячи з результатів експертного опитування, проведеного Громадянською мережею “ОПОРА”, О. Айвазовська зазначила, що 84% виборців не знають передвиборних обіцянок кандидатів у мери. Це часто пов’язано з різними причинами, такими як не зацікавленість в ознайомленні з програмами, відсутність тих самих політичних програм.
Так само експерт підкреслила, що якщо все таки, програми кандидатів у мери існують, то вони передбачають стандартний набір обіцянок: реформування ЖКГ, розвиток малого та середнього бізнесу, а в деяких регіонах і протидія шкідливим відходам.
Експерт стверджує, що «рейтингування проблем, які були визначені експертами з товариства, в основному, не збігається з тим, що було висунуте в програмних зобов’язання мера».
Моніторинг проводився в містах: Тернопіль, Івано-Франківськ, Луцьк, Одеса, Рівне, Херсон, Донецьк, Черкаси, Кременчук, Чернівці, Суми, Кривий Ріг, Вінниця, Львів, Луганськ.
Коментарі вимкнені.