2,5 тис тернопільських чиновників даремно «протирають штани» на роботі?!
Цього року на забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій області (це Тернопільська ОДА і 17 райдержадміністрацій) виділили з державного бюджету 114,5 млн грн! Як в такій ситуації говорити про оптимальність – залишається під знаком питання. У самому паспорті бюджетної програми зазначена кількість працівників обласної і районних адміністрацій – 2 476.
Арифметика проста – ділимо 114,5 млн. на 2476 – в середньому виходить 46,8 тис. грн. на забезпечення діяльності одного працівника обласної/районної адміністрації. Це – виплата заробітної плати, нарахувань на ЗП та інші витрати. А також – витрати на обслуговування 76 легкових автомобілів, що обслуговують місцеві державні адміністрації (в середньому – 4 машини на кожну з 18-ти адміністрацій).
Якими ж результативними показниками можуть «похвалитись» адміністрації?
То ж робіть висновки на скільки ефективно працює державний апарат. І чи доцільно утримувати на роботі 2,5 тис працівників, які за 1 рік виконують близько 7 доручень? А ще згадайте про черги, неприйомні дні…
Коментарі вимкнені.