В Тернополі під питанням робота 40 маршруток

Змусити власників маршруток працювати на “Тернопільміськавтотранс” хоче начальник міськуправління транспорту Ігор Мединський, переконує керівник фірми-перевізника “Менс-Авто” Андрій Намака. Пан Мединський звинувачення заперечує, – пише газета “20 ХВИЛИН“.

Перевізник розповідає, що начальник не хоче підписати договір на перевезення для його підприємства, де є 40 автобусів. Частина транспорту – 18 автобусів – є власністю “Менс-Авто”. Ще 22 автобуси – власність підприємців, які свій транспорт віддали фірмі в оренду. Тобто, місто може залишитись без 40 маршрутних автобусів, якщо договір не буде підписаний.

– Суть проблеми в тому, що з 1 грудня рішенням виконкому зобов’язали укладати нові тимчасові угоди на три місяці, тобто на період, протягом якого проводять конкурс,- пояснює керівник “Менс-Авто”. – Ці угоди для всіх перевізників підписав попередній керівник управління транспорту Степан Фронц. Після того, як прийшов на посаду пан Мединський, він відмовився ставити печатки на ці угоди і перевізники змушені були їздити, порушуючи закон. Станом на 29 грудня, без договору залишились лише ми.

Оскільки під час такої напівзаконної роботи фірма декілька днів не працювала, через те, що її автобуси штрафували, підприємці зазнали чималих збитків.

– Власники автобусів, які перебувають у мене в оренді, звернулись у прокуратуру, Антимонопольний комітет та до міського голови, щоб вони дали правову оцінку діям пана Мединського, – каже пан Намака. – Міський голова вникнув в суть проблем, але без втручання міського прокурора ситуація залишалась незмінною. Лише з його допомогою та завдяки розумінню мера 29 грудня Мединський підписав нам угоду до 20 січня. Чому до 20, я не розумію! Викликає занепокоєння той факт, що фірма після тієї дати знову зіткнеться з подібною проблемою.

І власник підприємства, і власники автобусів, які перебувають в оренді, переконані, що ці дії роблять з однією метою – змусити їх віддати автобуси в оренду КП “Тернопільміськавтотранс”.

– Ці всі дії прикривають бажанням відродити роботу міськавтотрансу, хоча це підприємство буде здійснювати ту ж бізнесову діяльність, – каже Андрій Намака. – Людей насильно “стягують” в міськавтотранс різними погрозами та санкціями. Це, до речі, люди виклали і в зверненнях до мене, і до прокурора. Вони хочуть, аби їх захистили від такого примусу. Система проста – тиснуть на мене і на людей, чим змушують їх йти в комунальне підприємство.

Кореспондент “20 хвилин” звернувся в міськуправління транспорту, щоб там прокоментували ситуацію, яку описує перевізник. Начальник управління Ігор Мединський стверджує, що такі звинувачення та побоювання пана Намаки – безпідставні.

– Я не можу зрозуміти, в чому проблема? Договір перевізнику підписаний, як і іншим перевізникам міста, – каже пан Мединський. – Просто незрозуміло, якою інформацією керується чоловік і взагалі до чого тут КП “Тернопільміськавтотранс”. Повторюю, що договір – підписаний. Коли закінчиться термін його дії, будемо розглядати питання про продовження. Наразі я хочу побажати перевізникам чесно працювати, згідно з умовами, передбаченими в договорі.

Зрештою, чи справді без проблем продовжать термін дії угоди перевізнику, стане відомо у 20-х числах січня.

Коментарі вимкнені.