Звільняти з роботи водіїв порушників у Тернополі не спішать
У Тернополі водії часто з’їжджають із маршрутів раніше графіку – скаржаться тернополяни.
– Минулого тижня прочекала пів години маршрутку №27. Це було близько близько 21.30. Ні її, ні 30-ї маршрутки не було. Довелось брати таксі, – скаржиться тернополянка Оксана, – я добряче тоді промерзла в ноги і розізлилась. Маршрутки б мали їздити довше.
Те, що такі факти трапляються, визнає начальник управління транспорту Ігор Мединський. Він каже, що це поодинокі випадки, а не масштабне явище.
Пан Мединський розповів, що після 20.00 кількість транспортних засобів на громадській маршрутній мережі суттєво зменшена. За його словами, проводиться моніторинг пасажиропотоків, видно, що немає потреби в 21.00 – 22.00 ганяти 120 автобусів і 48 тролейбусів.
– Залишається 20-30% автобусів, і по 1 тролейбусу на маршруту. Нема потреби погіршувати екологію, і шуміти ввечері, – вважає Ігор Мединський.
Чоловік запевнив, якщо є такі випадки, що водій самовільно покидає маршрут, якщо про це повідомляють управління, чи такий факт виявляють підчас моніторингу, то ведеться службове розслідування. Якщо без поважної причини водій з’їхав – відповідно приймаються міри. Коли такий випадок трапився раз – водій отримує догану, якщо систематично, то управління транспорту рекомендує звільнити водія із займаної посади.
– Є такий вид покарання, коли водія звільняють від роботи на маршруті на деякий час, його переводять на слюсарні роботи, де він отримує мізерну зарплатню і робить для себе певні висновки, – розповідає пан Мединський.
Якщо два рази за місяць управлінню трапляється водій-порушник, то рекомендують його звільнити.
– Але скажу відверто, цим питанням не зловживаємо, – пояснює Мединський, – водії перш ніж приступити до роботи, проходять серйозний відбір. Перше – це кваліфікація, друге – стажування, яке проходить не кожен водій. Зрозуміло, що їх є нехватка і в автобусному парку, і в тролейбусному. І це десь двадцять відсотків. Ми стараємось вишколити і виховати кожного водія, дати йому зрозуміти і виправитись. Якщо порушення є кілька разів, то звісно ставиться питання про те, чи може він взагалі займати дану посаду.
я підтримую Мединського. виховати водія і навчити його – справа не одного дня… краще штрафувати, якщо на те дійсно є підстави. і вагомі
Брехня, це не поодинокі випадки. Часто таке спостерігаю. І взагалі варто було б вже давно подумати про маршрути до 01:00 години (хоча б).
водії це такі самі тернополяни, як ми з вами. і рівень нашої культури часом однаковий. так що не треба робити поспішних висновків