Оформлення матеріальної допомоги через інтернет тернополяни оцінили на “5” (інструкція)

Нещодавно в обласній адміністрації Тернопільської області провели робочу нараду щодо розвитку нового формату надання адмінпослуг — електронного. Адже паперову бюрократію уже давно долають шляхом впровадження електронних послуг, зокрема з допомогою проекту https://igov.org.ua/. Станом на 11 січня 2016 року для жителів області на порталі igov.org.ua уже доступні для замовлення 53 послуги. ТОП-5 з них опишемо нижче.

До слова, під час наради в ТОДА, було домовлено, що веб-портал електронних послуг Тернопільської області, розроблений волонтерами, передадуть обласній адміністрації при підписанні меморандуму з керівником ГО «Технології проти корупції», що є ініціатором проекту.

Нагадаємо також, що у нашому регіоні групу волонтерів, які працюють над розвитком та впровадженням Igov, курує Ірина Кельнер. Підтримує цю робочу групу Громадська спілка “Рада бізнесу Тернопілля”.

Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам

За матеріальною допомогою можуть звертатися такі категорії громадян: інваліди, пенсіонери, малозабезпечені непрацюючі особи, учасники АТО, учасники акцій політичного спротиву, які постраждали під час Революції Гідності, і законні представники вищезазначених категорій громадян. Щоб подати документи на оформлення цієї допомоги через портал Igov, потрібно обрати область, де зареєстрований позивач. Обов’язково слід мати електронно-цифровий підпис (наприклад, ЕЦП податкової, Мін’юсту та інших) або бути клієнтом „Приватбанку”, який допомагає здійснювати верифікацію користувачів.

При заповненні форми варто звернути увагу, що адреса реєстрації повинна бути вказана у такому форматі: район; назва населеного пункту; вулиця; будинок/квартира. При виборі форми отримання допомоги поштовим переказом потрібно також вказати назву населеного пункту і номер поштового відділення. Документи, які потрібно зісканувати та оцифрувати для завантаження на Igov: копія паспорта (1, 2 та 11 сторінки) або свідоцтва про народження дитини-інваліда; копія пенсійного посвідчення або копія посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, або копія висновку медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей-інвалідів) про встановлення інвалідності; якщо ви — пенсіонер і маєте інвалідність, потрібно завантажити лише копію висновку медико-соціальної експертної комісії. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера отримувача допомоги (якщо є).

Якщо ви звертаєтесь по допомогу для підопічного чи дитини-інваліда, потрібні також копія паспорта законного представника (1, 2 та 11 сторінки), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера законного представника, документ, що підтверджує повноваження представника – приміром, довідка про опікунство чи документ, що підтверджує родинний з’язок з отримувачем допомоги. Якщо ви обираєте як підставу для надання допомоги тривалу хворобу, не забудьте додати скановану копію довідки з медичного закладу. У випадку смерті близьких родичів додайте копію свідоцтва про смерть.

Середній термін між початком та закінченням процедури надання одноразової матеріальної допомоги через портал Igov у Тернополі становить близько 23 днів. Жителі області, які вже скористалися цією послугою, оцінили її максимально – п’ять балів.

«Захисти свій бізнес»

Це унікальна послуга, якої немає в інших областях. З її допомогою кожен підприємець має змогу висловити свої скарги чи побажання. Проте подати звернення до обласної адміністрації можна лише тоді, коли бізнесу створюють перепони.

Щоб скористатися послугою, потрібно мати електронно-цифровий підпис (наприклад, ЕЦП податкової, Мін’юсту та інших) або бути клієнтом „Приватбанку”, який допомагає здійснювати верифікацію користувачів порталу igov. Після авторизації потрібно заповнити коротку анкету (контактні дані, назва та адреса реєстрації юрособи чи ФОП), а також викласти суть звернення (можна з фотографіями та іншими файлами). Звернення передають у департамент економічного розвитку, інвестиційної діяльності та міжнародного співробітництва ОДА. За результатом розгляду зверення ви отримаєте відповідь в обраній вами формі.

Надання довідки з Державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками ділянок, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-ЗЕМ)

Одна з найновіших послуг. Її уже замовили 20 жителів Тернопільської області. Через портал державних послуг igov.org.ua Державне земельне агентство надає її у середньому за два дні.

Щоб скористатися послугою, потрібно мати електронно-цифровий підпис (наприклад, ЕЦП податкової, мінюсту та інших) або бути клієнтом „Приватбанку”, який допомагає здійснювати верифікацію користувачів порталу igov. Після авторизації потрібно внести дані, які не були заповнені автоматично, і завантажити необхідні копії документів. Якщо рішення позитивне – на вашу електронну адресу надійде довідка та інформація, де і коли можна забрати оригінал документа.

Звернення до голови ОДА

Написати голові обласної адміністрації Тернопільської області уже можна. А от міський голова Тернополя ще не приймає електронних звернень через портал Igov.

За короткий термін запуску послуги інтернет-звернення до Степана Барни нею скористалося двоє людей.

Обласна адміністрація витратила два дні і 13 годин для обробки та відповіді заявнику.

Звернення до Діда Мороза, святого Миколая, Санта Клауса

Ця цікава й неординарна послуга з’явилася лише два тижні тому, але нею уже скористалася 61 людина.

Її можна знайти між послугами “Звернення до голови ОДА” і “Звернення до міського голови”. Згідно з українським законодавством, у казкових героїв є 30 днів, щоб відповісти на ваше звернення. Відповідь буде надіслана на ваш email.

te.20minut.ua

Коментарі вимкнені.