Сергій Надал незадоволений Ігорем Мединським

Через невиконання рішення Тернопільського виконавчого комітету можуть полетіти голови. Питання не стояло б так гостро, якби його ціна не сягала кількох мільйонів гривень. Річ у тім, що управління транспорту, комунікацій та зв’язку не вклалося у термін з визначенням коефіцієнта співвідношення пільгових та платних пасажирів, а саме від цього показника залежить розмір субвенцій, які отримає місто у якості компенсації за перевезення пільговиків. Наразі виконком переніс термін виконання обстеження пасажиропотоку на вересень. Це кінцева дата подачі показників у міністерство. Якщо управління недопрацює й цього разу, то його керівникам шукатимуть заміну.

Управління транспорту подало на розгляд тернопільського міськвиконкому проект рішення щодо перенесення терміну виконання обстеження пасажиропотоку у громадському транспорті. Спершу відповідні обрахунки підрозділ міської ради планував провести у травні, та, вочевидь, не склалося. Відтак попросили перенести термін виконання рішення на вересень. За словами заступника начальника управління транспорту, комунікацій та зв’язку Олега Вітрука, проводити ці обрахунки влітку недоцільно, адже у цей період пасажиропотік не відповідає реальній картині протягом року. Багато людей у відпустках, навчання в освітніх закладах Тернополя завершилось, тому пасажирів у громадському транспорті значно поменшало. Розпочати обстеження пасажиропотоку варто у вересні, але тут також є один нюанс. Подати відповідні розрахунки у міністерство потрібно не пізніше 20 вересня. Відтак у місті документи мають буди готові до 15 числа. Щоб провести об’єктивне обстеження, потрібно щонайменше три тижні, виходить, управління у терміни дещо не вкладається. Якщо місто не подасть розрахунків, уряд скористається даними статистики, відтак сума субвенцій може бути значно меншою від реальної потреби.

– У 2012 році виникло питання обстеження пасажиропотоків у громадському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі, тобто соціальні маршрутки, та тролейбусах, аби встановити чіткий коефіцієнт співвідношення пасажирів, які сплачують за проїзд і їздять безкоштовно. Наразі такий коефіцієнт є, однак він щороку змінюється. Прогнозую, що цього року він зміниться у сторону збільшення. Якщо на час затвердження старого коефіцієнта в місті було 49 тисяч громадян пільгових категорій, то станом на 2013 рік їх кількість зросла до 53 тисяч. До того ж змінюється ситуація в області. А ці категорії приїжджають в обласний центр і відповідно збільшується навантаження на транспорт, – каже начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міської ради Ігор Мединський.

Від даного коефіцієнтна залежить розмір субвенції, яка буде виділена з державного бюджету на погашення витрат за перевезення пасажирів пільгових категорій. До цього часу його обраховувало управління статистики. Міністерство транспорту брало за основу показники саме цієї структури. На думку Ігоря Мединського, статисти вираховують коефіцієнт теоретично і їхні підрахунки є не завжди точними. Показати реальну ситуацію можуть лише обстеження пасажиропотоку по факту. Визначити цей коефіцієнт до 15 вересня не складе жодних труднощів, переконує чиновник, тому проблем з подачею розрахунків у міністерство не виникне.

Міський голова Тернополя Сергій Надал не приховує невдоволення тим, як у даній ситуації спрацювало управління транспорту. Як наслідок, мер дав розпорядження відділу кадрів у разі невиконання рішення виконкому підшукати начальнику управління транспорту та його заступнику заміну.

До слова, цього року держава запланувала повернути Тернополю кошти за пільгові перевезення в розмірі 51% від потреби. Ще понад 2,5 млн. грн. держава боргує перевізникам за попередній рік. Цього року попри збільшення транспортних перевезень в обласному центрі місту заплановано відшкодувати на 2,5 млн. менше, ніж у 2012 році.

– Ми розуміємо, що грошей у державі немає, і не наполягаємо на збільшенні суми компенсації, але, будьте добрі, поверніть нам борги минулого року. Про це йшлося під час зустрічі з головою ТОДА. Відповідні підрозділи за дорученням губернатора мали провести перерахунки, та, на жаль, це один з пунктів, який на сьогодні залишається невиконаним, – каже Сергій Надал.

Торік місто отримало компенсацію у розмірі 75% від потреби. Розподіл коштів проводиться пропорційно по перевізниках. Левова частка суми – це компенсація комунальному транспорту міста. Решта – залізничні перевезення.

Номер один

-1 thoughts on “Сергій Надал незадоволений Ігорем Мединським

  • 09:54 | 22.07.2013 о 09:54
    Permalink

    такі розрахунки потрібно проводити у квітні, коли і студенти є і всі категорії населення- а не в вересні робити це “на швидкоруч”. От Вам і команда професіоналів-господарників.

  • 12:34 | 22.07.2013 о 12:34
    Permalink

    мені подобається принципова позиція Надала перед Хоптяном: верніть борги. а Хоптян не має що сказати, бо регіонали довели державу до ручки

Коментарі вимкнені.