Святковий балаган у ТНТУ ім. Пулюя

Уже традиційними на кафедрі менеджменту Тернопільського національного технічного університету ім. І. Пулюя у виробничій сфері стали ярмарки-презентації за участю студентів-менеджерів 4 курсу під керівництвом к.е.н., доцента Зяйлик М. Ф.

Цьогоріч охочі могли завітати на захід під веселою назвою «Святковий балаган». Студенти презентували продукцію відомих торгових марок, таких як: «Danone», «Sandora», «Nestle», «Nescafe», «Roshen», «Ahmad Tea», «Coca-Cola», «Микулинецький бровар», «Люкс», «Ферма», «Королівський смак». Майбутні менеджери вміло поєднали знання та навики з менеджменту та маркетингу, цікаво презентували продукцію своїх брендів, використовуючи власноруч розроблену рекламу, дизайн, оформлення та дегустацію.

Учасників ярмарку, тобто команди торгових марок, оцінювали викладачі кафедри менеджменту у виробничій сфері та відзначили кращих у наступних номінаціях: команду «Nesquik» торгової марки «Nestle» — за креативну рекламу своєї продукції, команду «Roshen» — за кращу презентацію фірми та її продукції, команду «Ahmad Tea» — за ексклюзивний дизайн та оформлення робочого стенду, виготовлення побажань та подарунків HandMade, команду «Ферма» — за оригінальність та вміння створити хороший настрій споживачам.

 

Коментарі вимкнені.