Завтра можуть стати маршрутки Тернополя?
Вже другий раз за рік перевізники Тернополя погрожують транспортним колапсом. Власники транспортних засобів вимагають від міської ради збільшити вартість проїзду до 4 грн. за проїзд.
Перший раз маршрутки зупинились 15 травня. В цей день ще й була дощова погода, тому тернополяни в повну силу відчули западло від земляків. Після цього міська рада пішла їм на поступки, зменшивши кількість пільговиків, які одночасно можуть проїжджати у маршрутних таксі
Завтра, 22 вересня, якщо не дозволите перевізникам підвищити вартість квитків та не скасувати пільговий проїзд ситуація може повторитись.
До слова, міський голова через це погрожує розірвати договора з перевізниками. Також, нагадаємо, тернополянам, що сама перша передвиборча обіцянка Сергія Надала була такою:
1. Протягом першого місяця роботи команда «Свободи» у Тернопільській міській раді під проводом Сергія Надала зробить:
1.1. Безкоштовний проїзд пільгових категорій, в тому числі – пенсіонерів, інвалідів, ветеранів ОУН-УПА. Скасує незаконне рішення Тернопільського міськвиконкому, яке обмежує кількість пільговиків у маршрутках.”
На всяк випадок, пропонуємо ознайомитися з тролейбусним “еквівалентом” тих маршруток, які не виїхали під час страйку перевізників.
Маршрутка №1. Майже повністю відповідає тролейбусу №1. Їздить часто.
Маршрутка №13. Подібна до тролейбуса №10 (не їде на вул. Симоненка і до автовокзалу). Їздить часто.
Маршрутка №14. Від вул. Л. Українки до Центрального ринку можна доїхати тролейбусом №5 (але тільки до 17:00, пізніше – через центр).
Маршрутка №15. Від просп. С. Бандери до вул. Кривоноса можна доїхати тролейбусом №1. Від вул. Миру в центр міста можна доїхати тролейбусом №5 (після 17:00). Тролейбус №1 їздить часто, №5 їздить рідко.
Маршрутка №18. Від “Аляски” до Газопроводу можна доїхати тролейбусом №8. Їде через центр міста, а не через “Східний”. Їздить рідко.
Маршрутка №22. Майже повністю відповідає тролейбусу №3 (не їде до ТРЦ “Подоляни”). До Центрального ринку їде тільки до 17:00, пізніше – тільки до філармонії. Також до Центрального ринку, аналогічно тролейбусу №3, їде тролейбус №8. Звідти прямує до Газопрооду. Їздять рідко. №8 – тільки у будні (але на випадок страйку можуть пустити й у вихідні).
Маршрутка №36. Від вул. Корольова до Центрального ринку і у зворотньому напрямку можна доїхати тролейбусом №9 (але тільки до 17:00, пізніше – тільки до філармонії). В обидві сторони їде через залізничний вокзал, в напрямку вул. Корольова – через вул. Київську. Їздить рідко.
Маршрутка №30. Сполучення вул. Корольова із залізничним вокзалом забезпечує тролейбус №9 (їздить рідко). Щоб доїхати до психлікарні, доведеться у центрі пересісти у тролейбус №11 або №2 (їздять часто).
Давно пора збільшити кількість електротранспорту, а також розширити маршрути тролейбусів. А цих хамовитих водіїв маршруток пора давно гнати з міста. Вони, окрім безкультур’я, зневажливого ставлення до пасажирів, а саме головне – небезпеки дорожнього руху нічого корисного для міста не приносять. Останні думають лише про свою наживу, причому, далеко не маленьку. 4грн за проїзд – це взагалі абзац, у такому маленькому за протяжністю місті…А їзда у тролейбусі набагато зручніша та безпечніша, більше простору у салоні, тролейбуси ніколи не стоять по 10хв на людних “грошовитих” зупинках (ЖД вокзал, автовокзал і т.п.), не забруднюють навколишнє середовище і не створюють аварійно небезпечних ситуацій. Сподіваюсь, що місцева влада буде робити все для того, щоб у найближчі роки маршрутки відійшли з нашого міста в історію, разом із цими “висококультурними” водіями-баригами.
Ну от тепер і подумайте. За Заставного такі приколи були? НІ!!! Б