Ігор Романків розповів про брудні технології, які задіюють під час агіткампанії у Тернополі

Після Революції Гідності, здавалося, мала б змінити свідомість не лише громадян, а й політиків, які хочуть представляти громаду у найвищому законотворчому органі.

Втім, судячи з передвиборчої кампанії окремих кандидатів у Тернополі, ці зміни їх не торкнулися. Маніпуляція виборцями, розповсюдження неправдивої інформації, намагання очорнити своїх опонентів – це далеко не повний перелік брудних прийомів, до яких вдавалися кандидатів, що позиціонують себе як потенційні лідери перегонів. Відкритим залишається і питання щодо фінансових витрат.

«Мене шокують затрати окремих мажоритарних кандидатів, які декларують, що вони або тимчасово не працюють, або трудяться в установах, де не є надвисокі зарплати. Але їхня рекламна кампанія тягне на мільйони гривень. Масоване зомбування виборців з допомогою білбордів, телебачення – це все шалені витрати. В країні – економічна криза. Ці кандидати запевняють, що хочуть допомогти пересічним людям, але замість іти до терноплян, пояснити, що хочуть зробити, що уже зробили, – вони просто витрачають сотні тисяч для того, щоб кожні 50 метрів розвісити свою фотографію», – зауважує кандидат в депутати від ВО «Батьківщина» Ігор Романків.

Ще одна брудна технологія – популяризація вигаданих рейтингів. Про їх неправдивість свідчить зокрема те, що лідери в кожному з рейтингів інші. І коли у друкованих виданнях з’являється водночас три рейтинги і в кожному з них інший лідер – це вже починає нагадувати театр абсурду. До того ж, в даних соціозрізаг відсутня належна інформація про те, хто і в який спосіб проводив опитування, яка була вибірка.

 

«Зробите фахове опитування – це дуже дороге задоволення, воно обходиться не в одну сотню тисяч гривень. І ніхто його насправді не робив. Тому минулого тижня я закликав усіх місцевих псевдолідерів до дебатів, щоб тернопляни могли вибрати не з білбордів кандидата, а за його можливостями, ідеями, здібностями. Я навіть готовий був надати для цих цілий свій телеефір, який передбачений законодавством для кожного з кандидатів. Але ніхто на запрошення до відкритої дискусії не відгукнувся.  Натомість кількість реклами постійно збільшується,  нею обклеєні зупинки, стовпи, вже навіть дерева заліплюють агітками», – звертає увагу Ігор Романків.

 

Неприємлимою, на його думку, є і масоване використання кандидатами в своїй агітації теми АТО.

« У країні зараз немає людини, яка б не переживала нинішні події і не допомагала військовим. Український народ заслуговує надзвичайно високої оцінки за такий свій безкорисливий патріотизм. А люди, які себе на цьому фоні виокремлюють, акцентують на якихось своїх заслугах… Хай це буде на їхній совісті. Ми бачимо в багатьох списках осіб, які говорять, що вони великі полководці, щось надзвичайне зробили для країни. Інші розміщують на білбордах свої фото у військовій амуніції на тисячі доларів, причому дехто навіть не воював. Все таки мають бути моральні принципи, які не можна переступати», – наголошує Ігор Романків.

Ще одним способом маніпуляції він вважає намагання прозомбувати виборців словами «узгоджений кандидат».

«Подібні засоби ведення агітації були цілком виправдані два роки тому, коли існувала реальна загроза узурпації влади режимом Януковича. Адже тільки завдяки об’єднанню всіх демократичних сил нам вдалося на рівні парламенту сповільнити цей процес. Тоді на всіх п’яти виборчих округах нашого краю до Верховної Ради пройшли лише депутати від «Об’єднаної опозиції». Нині ж ситуація кардинально змінилася. Якщо вибори-2012 були протестними, бо люди голосували проти диктатури, то вибори-2014 мають пройти під знаком «за» – за оновлення влади, за розвиток країни та її гідне майбутнє у європейській спільноті. Під час Революції Гідності українці відстояли своє право делегувати до парламенту кращих з кращих. Не тих, хто туди дуже хоче, а тих, хто буде наполегливо і, головне, чесно та професійно відстоювати інтереси громадян, працювати над прийняттям демократичних законів та вкрай необхідних економічних реформ. Єднатися і захищати слід не на плакатах, а на ділі. Цього очікують зараз люди: саме реальних дій, а не закликів і красивих словесних конструкцій», – підкреслив Ігор Романків.

-1 thoughts on “Ігор Романків розповів про брудні технології, які задіюють під час агіткампанії у Тернополі

  • 11:34 | 23.10.2014 о 11:34
    Permalink

    Ну прямо вся стаття про діянні ковалика. Ото хлоп набрав сбочі сорому на все життя, якщо він знає, що таке сором. Бо так вже бружно працювати, як він, то вже мало хто собі дозволив. Гидко.

  • 16:02 | 23.10.2014 о 16:02
    Permalink

    єдиний, кого поважаю – Ігор Петрович! перемоги йому!

Коментарі вимкнені.