Із вболівальників на Євро-2012 Тернопільщина планує витягнути по максимуму
На Тернопільщині планують створити єдину систему туристичних покажчиків, інформаційних таблиць, стендів і стоянок для автомобільних туристів. Таким чином область готуватимуть до туристів, які планують приїхати сюди на Євро-2012.
Україна стала ринком, який постачає туристів в інші країни
– Ми розуміємо, що Тернопільську область не оминуть автомобільні туристи. Вони все одно будуть у нас. І наш обов’язок використати максимальну з цього користь. Вже зараз Тернопільська обласна рада проводить перемовини із сусідніми регіонами та закордонними українцями щодо вироблення спільної стратегії в цьому напрямку, – розповів начальник відділу зовнішніх зв’язків та промоції області Назар Яворський.
Загалом представники обласної влади обіцяють робити все необхідне, аби хоч на щабель вище піднявся внутрішній туризм. Для цього, за словами Назара Яворського, вже незабаром при обласній раді буде створено координаційну раду з питань туризму. До неї увійдуть фахівці туристичної галузі, які розвиватимуть туристичний потенціал Тернопільщини, особливо в рамках Євро-2012.
– В рамках футбольного чемпіонату Тернопільщина привертає всю увагу до цієї події і як може готується. Оскільки ми розуміємо, що наша область має надзвичайний туристичний потенціал, нам необхідно витягнути по максимуму із відвідувачів та вболівальників.
Така думка з’явилась у чиновників після відвідин XVII міжнародної туристичної виставки «Україна – подорожі та туризм», що відбулась у Києві. Враження від неї у представників Тернопільщини (а ними були обласний інформаційно-туристичний краєзнавчий центр та фірма «Оксамит-КЛ») були, м’яко кажучи, не ахті. В першу чергу це пов’язано з тим, що, незважаючи на назву, на виставці була представлена не Україна, а Єгипет, Малайзія, Ізраїль. Таке враження, що наша держава не зацікавлена в розвитку внутрішнього туризму, а навпаки, прагне вивозити наших людей у теплі країни, каже Назар Яворський, тому ми починаємо робити всі можливі кроки, щоб поширювати внутрішній туризм, пропагувати й укріплювати його позиції.
Цілком погоджується з колегою директор обласного інформаційно-туристичного краєзнавчого центру Лариса Римар:
– Під час виставки склалось сумне враження, що сьогодні Україна, окрім того, що стала ринком споживання товарів інших країн та ринком постачання дешевої трудової сили в інші країни, стала ще й ринком, який постачає туристів в інші країни. І мене, як мешканку Тернополя, це турбує.
В Устечку створять центр водного туризму за півмільйона гривень
У селі Устечко Заліщицького району планують створити центр водного туризму. На це держава виділить півмільйона гривень. Центр хочуть облаштувати у приміщенні старої сільської аптеки, яке наразі пустує.
Отримати гроші вдалося завдяки спільній перемозі обласної ради та КП “Тернопільський обласний інформаційно-туристичний краєзнавчий центр” в одному з конкурсів. Після цього з держбюджету на проект спрямовано кругленьку суму. Водний туризм, зокрема сплави по Дністру, є одним з пріоритетних напрямків розвитку туристичної галузі на Тернопільщині. Цей вид відпочинку переможці конкурсу планують зробити родзинкою нашого краю.
– Устечко – це село, в якому постійно зупиняються туристи, котрі сплавляються Дністром, – розповідає директор комунального підприємства Лариса Римар. – Там дуже красиво і є пологий берег, на якому в окремі дні висаджуються більше сотні туристів. Однак ця територія не облаштована. Немає вказівників ані до лікарні, ані до міліції чи магазину. До того ж немає спеціально відведених місць для зупинок. У будівлі старої аптеки ми плануємо створи невеликий готель на 20-25 місць. На мансарді облаштуємо конференц-зал. Також проект нестиме важливе соціальне значення, так як буде створено близько семи нових робочих місць.
Окрім того, в рамках створення центру водного туризму від Устечка промаркують екологічні стежки – маршрути для піших прогулянок до цікавих місць, яких довкола є багато, наприклад, село Нирків, Джуринський водоспад тощо.
За словами Лариси Римар, для початку в області, як і в державі, слід розвивати внутрішній туризм, тому в центрі водного туризму основний акцент робитиметься на українського туриста.
– Поки ми не змусимо внутрішній туристичний ринок працювати на власних потужностях, поки, так би мовити, не «змусимо» киян, мешканців Донецька, Луганська, Дніпропетровська та інших міст відпочивати в нас, лікуватися, оздоровлюватися, до того часу не змусимо іноземців приїжджати сюди до нас, – зазначила пані Лариса.
За відпочинок на Тернопільщині даватимуть подарунки
На згадку про Тернопільщину кожен турист може придбати сувенірну монетку, а хто назбирає їх рівно п’ять десятків, отримає подарунок. Акція-марафон «Відпочивай на Тернопіллі» розпочнеться у травні. Її ідея належить КП «Тернопільський обласний інформаційно-туристичний краєзнавчий центр». За словами його директора Лариси Римар, спеціально для туристів в області виготовлено сувенірні монети п’ятдесяти різних номіналів. Ціну на них обіцяють встановити символічну.
– Суть акції полягає в тому, аби кожен турист міг відкрити для себе Тернопілля, його природні та архітектурні дива, а на згадку та на підтвердження факту відвідування конкретних туристичних об’єктів придбати у визначних місцях невеличкі сувеніри – туристичні марочки, – каже Лариса Римар. – Вони представляють собою дерев’яні кружальця із зображенням архітектурної чи природної пам’ятки. Монетки виконують роль трофея, як доказ, що турист відвідав саме це місце, адже придбати її деінде не можливо. Скажімо, монетку із зображенням Збаразького замку можна купити тільки там.
Турист, який збере повну колекцію зображень, отримає подарунок, адже це означатиме, що він об’їздив практично усю Тернопільщину. Що саме отримає «нумізмат», окрім приємних спогадів про відпочинок, наразі невідомо, однак у краєзнавчому центрі обіцяють, що подарунок буде достойним.
Акція-марафон є прототипом туристично-колекціонерської гри, якою захоплюються десятки тисяч європейських туристів. Кожна монетка має свій номер, а разом вони утворюють систему з кількох сотень туристично-маркових місць по всій країні.
На дерев’яних монетках можна побачити замки, палаци, печери, монастирі, храми, водоспади, скельний храм Тернопільщини. До речі, на першу туристичну марку було поміщено зображення гіпсової печери в Млинках, а на одній з останніх – Кафедральний костел у Тернополі. Найбільше торгових марок зосереджено у Бучачі, Чорткові та Бережанах. А ось у Сидорові та Окопах туристам доведеться шукати монетки у звичайних продуктових магазинах та кав’ярнях. Таким чином організатори акції мають намір додати азарту гравцям.
Коментарі вимкнені.