Рейковий автобус запустять туди, де не їздять електрички

Рейковий автобус сполученням Львів–Тернопіль припинив курсувати 1 травня. Транспорт їздив щодня, крім середи. Вранці відправлявся зі Львова, ввечері — з Тернополя, мав зупинку в Золочеві. Тривалість маршруту — 1 год. 40 хв. Квиток коштував 24,45 грн.

— Пів восьмої виїжджав зі Львова і вже по дев’ятій був у Тернополі, — каже тернополець Віктор Гурняк, 24 роки. Він працює у Львові. — Рейковий постійно був заповнений більш як на половину. Щоб виїхати у п’ятницю, квитки купували за кілька днів. Єдиний ранковий поїзд, який залишився, приїздить у Тернопіль в одинадцятій. Автобусом також їхати не варіант. Там дорога вся у вибоїнах, витратиш не менше 3 годин. Та і коштує він на 10 гривень більше.

Автобус польського виробництва має 90 посадкових місць. Раніше курсував за напрямками Львів — Рівне, Львів — Моршин. Перед виборами 2010-го тодішній кандидат у президенти Юлія Тимошенко урочисто відкрила маршрут рейкового автобуса між станціями Підзамче та Сихів у Львові. Торік його визнали нерентабельним. Тож почав їздити у Тернопіль.

— Нам невигідно експлуатувати дизельний потяг там, де є електрична тяга, — говорить Лілія Криницька із прес-служби Львівської залізниці. — Зараз наші спеціалісти вивчають ділянки, на яких не їздять електрички, щоб запустити рейковий автобус туди.
Денис МАНДЗЮК, Газета по-українськи

Коментарі вимкнені.