Дороги, які обирає міський голова Тернополя

дорога тернопіль розміткаЄ люди, які називають себе активістами. Я ж називаю їх безсовісними. Замість того, щоб дивитися телевізор чи спілкуватися з друзями у соцмережах, вони щось аналізують, вишукують, складають якісь графіки і рейтинги. Зовсім не думаючи, при цьому, що комусь це не дуже до вподоби.
Візьмімо, для прикладу, Тернопіль. Яким би не було наше місто, ми все одно його любимо. Особливо, якщо врахувати, що останнім часом тут робиться стільки хорошого. Он війт наш ледь не Карлсоном себе уявив і мало що не поселився на дахах тернопільських багатоповерхівок.
А скільки всього на дорогах відбувається? Там – плитку візерунками кладуть, там – асфальт знімають в одному місці, щоб покласти в іншому. І тут на тобі: якісь активісти публікують рейтинг, згідно з яким Тернопіль – третій серед найгірших обласних центрів по якості доріг. Воно зрозуміло, що якби таку активність відповідні служби на чолі з війтом проявляли з першого дня його активності, то ми були б якщо не серед кращих, то хоча б десь в середині. Але що тепер казати. Час назад не повернеш.
Але крім самої якості доріг є ще один маленький нюанс. Так, згідно з «Вісником державних закупівель» вартість ремонту доріг у Полтаві у сім разів дешевша, ніж в Тернополі. Найцікавіше тут те, що у Полтава з 40,93 відсотками доріг у критичному стані займає друге місце у цьому антирейтингу. А наступним йде якраз Тернопіль – 40,30 відсотків поганих шляхів. Виникає запитання – якщо результат такий же, для чого платити дорожче?
Одразу після опублікування цих даних мер Полтави Олександр Мамай дав інтерв’ю одному з місцевих видань, в якому сказав: «Моя принципова позиція – щоби відремонтовані були не лише магістралі, а й дороги в дворах, адже благоустрій міста – це приведені до ладу не лише його центральні вулиці». Вам це нікого не нагадує?
До речі, найдешевше ремонт доріг обходиться у Сумах, але це місто входить у п’ятірку найкращих.
І на завершення маленький каламбур: «Найрівніші дороги у Рівному». І це справді відповідає дійсності.
Андрій Березовчук

Коментарі вимкнені.