Футболісти Надала рекламують журналістів, які часто стають місцевій владі поперек горла (фотофакт)
На офіційному сайті комунального футбольного клубу “Тернопіль” можна помітити рекламу медіакорпорації RIA. Жодних інших доречних посилань на ЗМІ, наприклад на сайт комунальної газети міської ради “Тернопіль вечірній”, тут нема.
Чому сайт клубу, що знаходиться “під крилом” у міської ради, рекламує газету, журналісти якої часто потрапляють в немилість місцевої влади, бо намагаються тримати марку найоб’єктивніших “акул пера” в Тернополі, не зрозуміло. Можливо, таким чином, міський голова уже зараз, задовго до виборів, заручається підтримкою найбільшої медіакорпорації нашого міста.
Але навіть якщо це й не так, то дана співпраця ФК “Тернопіль” і RIA є дивною. Адже логотипи RIA та “20 хвилин” не розміщені в рубриці “Партнери” і навіть не є клікабельними, тобто – не перекидають користувача на сайт корпорації.
Для чого ця, незрозуміла для немісцевих відвідувачів сайту, реклама приватного підприємства на сайті, який висвітлює життя “надалівських” футболістів?
Юзя Мельник, новини Тернополя “Погляд”
інформаційний привід ше той…