Тернополян чекає чергове “покращення” від Надала
Протягом останніх місяців, нарікають тернополяни, на маршрутки доводиться чекати значно довше, ніж зазначено в інформації про інтервал руху. У міськраді звично звинувачують погані дороги. Однак пасажири вважають, що в місті просто бракує транспорту. Натомість перевізники кажуть: автобусів – достатньо.
«У нас є два резервні маршрутні автобуси. Проблем не відчуваємо», – запевнив водій маршрутки Роман.
Планова перевірка прокуратури виявила нестачу автобусів лише в кількох перевізників.
«Не вистачає транспорту комунальному підприємству «Тернопільавтотранс». Станом на сьогодні бракує 10 одиниць резерву», – розповів начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міськради Ігор Мединський.
П’ять запасних автобусів не вистачає найбільшому транспортному підприємству Тернополя. Тут кажуть, що проблемні рейси перекривають тим, що мають. А для оренди шукають технічно справні маршрутки.
«Власники транспортних засобів пропонували нам автобуси такого класу, що не відповідають вимогам, які ставлять в умовах конкурсу. І ми їм практично відмовили», – зазначив директор ТКП «Міськавтотранс» Мирослав Сновида.
Щодня на автобусні маршрути в місті мають виїжджати 215 машин, кажуть в управлінні транспорту. Ще 10% маршруток мають наповнювати резерв. Адже через несправність транспортних засобів, стан здоров’я водія чи інші технічні причини близько п’яти автобусів не виїжджають у рейс, отже, їх треба замінити запасними.
«На випадок того, щоб закрити маршрутну мережу, по всіх графіках по комунальному підприємству, диспетчера повідомляють звечора, зв’язуються між собою, і про це громада навіть не знає, не відчуває», – зауважив начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міської ради Ігор Мединський.
Наразі заявки про роботу в резерві від перевізників не надходять, каже Ігор Мединський. Але, сподівається, що вже незабаром це питання вирішать, зокрема, за рахунок пасажирів, бо хочуть ціну проїзду у маршрутках Тернополя підняти з двох гривень до двох із половиною.
Ціну на маршрутки давно варто було підняти.
Якщо ще якийсь ча не піднімати, то Тернопіль залишиться взагалі без маршрутного транспорту!
Собівартість проїзду вартує менше однієї! гривні. Все інше побори від міської ради.
не переймайся, є ще тролейбуси, і у ньому, в час пік, не почуваєшся як шпрот у маршрутці
В Києві маршрутка за 2,5 грн везе вас з спального району в центр а це 10-12 км.
притому, що обновляється мах 10-15% пасажирів, в нас же з дружби на бам обновляється 50 і більше % пасажирів в центрі і їм 5-6 км їхати невигідно фактично за 3 грн