Тернополяни незадоволені якістю привозної води “Долина-плюс” та “Микулинецька”
Із заявою щодо поганої якості привізної води “Долина-плюс” та “Микулинецька” у захист справ споживачів звернулися тернополяни.
«Сьогодні, у крайньому випадку понеділок-вівторок, уже буде створена комісія, – розповідає начальник управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Василь Хомінець, – туди увійдуть представники міської ради, водоканал, бо у них є лабораторія, і санстанція. Вони відберуть зразки питної води та визначать місце, звідки її доставляють споживачам».
Усю процедуру перевірки влада планує зробити оперативно і оприлюднити результати протягом 10 робочих днів.
Мар’яна Зварич, Погляд
Коментарі вимкнені.