Звіт про перший місяць роботи Сергія Надала на посаді мера
Йдучи до Тернопільської міської ради команда “Свободи” на чолі з Сергієм Надалом планувала поетапне виконання передвиборчої програми – на місяць, перших сто днів, перший рік і наступні роки. Що вдалось зробити за перших 30 днів роботи?
Планували: “Безкоштовний проїзд пільгових категорій, в тому числі – пенсіонерів, інвалідів, ветеранів ОУН-УПА”.
Виконали. У Тернополі збільшено кількість “соціальних” автобусів, які працюють в звичайному режимі руху і перевозять пасажирів-пільговиків без обмеження їх кількості. Також управління транспорту і зв’язку Тернопільської міської ради забезпечило безоплатний проїзд в автобусах інвалідів, ветеранів війни, ліквідаторів аварії на ЧАЕС 1-2 категорій, без обмеження їх кількості. При підписанні Договорів, перевізники погодилися безоплатно перевозити вказані категорії пасажирів за власні кошти, без виділення субвенцій з бюджету.
Планували: “Запровадження публічності та відкритості міської влади. Пряма трансляція сесійних засідань”.
Виконали. З першого дня роботи новообраної міської ради тривають онлайн трансляції сесійних засідань у мережі інтернет. Це дозволяє будь-якому користувачу інтернету переглядати трансляції сесій як в режимі “реального часу”, так і перегляд архіву відеоматеріалів. Враховуючи той факт, що кількість інтернет-користувачів у нашому місті невпинно зростає, дана форма висвітлення роботи міської ради виявилась оптимальним вирішенням потреби в інформуванні населення про діяльність депутатського корпусу. Крім того, міський голова звернувся до керівників всіх місцевих телеканалів і найближчим часом будуть розглянуті пропозиції щодо телевізійного транслювання сесій.
Планували: “Прибирання під’їздів та ліфтів”.
Виконали. За перший місяць роботи новообраної міської ради суттєво скоротилась кількість скарг та актів від жителів Тернополя щодо незадовільного прибирання під’їздів та ліфтів. За зверненнями мешканців про неприбрані ліфти проводяться перерахунки – вони складали приблизно 30-55 тис. грн. за квартал по сходових клітках та 25-40 тис. грн. – за прибудинкові території. За грудень дана сума зменшилася в 2 рази. Крім того, розпорядженням міського голови була створена комісія яка зайнялась очисткою підвалів. До Новорічних свят очищено 761 ліфт у місті Тернополі. На сьогоднішній день місто поділено на 8 секторів за якими закріплені відповідні працівники, які контролюють роботу ЖЕКів. При виявленні порушень щодо неналежного прибирання під’їздів та ліфтів можна звернутися за тел. 52-58-48.
Планували: “Безкоштовні юридичні консультації пенсіонерам, багатодітним сім’ям та іншим пільговим категоріям працівниками юридичного управління міської ради”.
Виконали. Першим розпорядження новообраного міського голови Сергія Надала було запровадження прийому громадян юрисконсультами юридичного управління міської ради. Відтак щотижня з понеділка по п’ятницю в холі приміщення Тернопільської міської ради (вул. Листопадова, 5) з 16:00 до 19:00 надаються консультації за різними галузями життєдіяльності, а саме:
Понеділок – землекористування, будівництва, питання роботи Тернопільської міської ради та її виконавчих органів;
Вівторок – житлово-комунального господарства та екології, транспорту та зв’язку, питання роботи Тернопільської міської ради та її виконавчих органів;
Середа – соціальний захист, питання опіки, піклування та житлові питання;
Четвер – гуртожитки, нерухоме майно, комунальне майно, дозвільні, реєстраційні процедури для суб’єктів підприємницької діяльності, питання роботи Тернопільської міської ради та її виконавчих органів;
П’ятниця – державна реєстрація, діяльність юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, місцеві податки, збори та пільги, питання роботи Тернопільської міської ради та її виконавчих органів.
Планували: “Прийняття Статуту міста, у якому будуть передбачені громадські слухання та місцеві референдуми зі всіх важливих питань життя як всього міста загалом, так і окремих мікрорайонів, вулиць, будинків”.
Виконали. Робоча група фахівців з підготовки статуту міста відновила свою роботу одразу після початку роботи новообраної міської ради. Протягом грудня відбулося три засідання робочої групи. У новій редакції статуту передбачені положення, які були напрацьовані під час зустрічей з тернополянами під час виборчої кампанії. На сьогоднішній день текст статуту підготовлений до винесення на широке громадське обговорення.
Планували: “Створення духовної ради міста з представників тернопільського духовенства, яка матиме контрольно-ревізійні функції щодо дій всієї міської влади”.
Виконали.16 грудня 2010 року було створено та відбулося перше засідання Духовної ради. За пропозицією міського голови Сергія Надала, Рада повинна долучитись до рішень Міської ради, які стосуються етики, духовності та моралі, як незалежний дорадчий орган. На думку священнослужителів, функціонування Духовної ради питання не лише актуальне, але й вкрай необхідне. Члени Духовної ради висловили думку про необхідність запровадження у школах предмету “Духовна етика”. Також триває формування Громадських рад міста Тернополя які працюватимуть по конкретних напрямках, зможуть подавати свої рекомендації та пропозиції, котрі враховуватимуться при прийнятті відповідних рішень виконавчого комітету міської ради, підготовці розпоряджень міського голови.
Громадські ради формуються за такими напрямками:
1. З питань інновацій та інвестицій
2. Освіти, науки, культури та мистецтва
3. Економіки, промисловості та підприємництва
4. З питань стратегічного розвитку та містобудування
5. Духовності та моралі
6. Молодіжної політики, спорту та туризму
7. Охорони здоров’я, материнства та дитинства
8. Протидії корупції та дотримання законності
9. З питань діяльності ринків.н
Коментарі вимкнені.