Чому тернополяни “страждають” від дій “Київстар”
Один з найбільших операторів мобільного зв’язку на українському ринку – компанія “Київстар” – підвищує тарифи відразу в 50 своїх тарифних планах. Як зазначається, компанія пішла на такий крок після досягнення в грудні домовленостей з Антимонопольним комітетом про зниження цін.
Підвищення тарифів відбудеться 1 лютого – на 15-30% зросте абонплата в 16 тарифних планах для контрактних абонентів, з 5 лютого – в 29 тарифних планах для prepaid-абонентів, пише видання.
Згідно з повідомленням, підвищення торкнеться, зокрема, таких популярних тарифних пропозицій, як “25 мільйонів”, “Єдина країна”, “Djuice Безлім”. У ряді тарифних планів збільшиться плата за надання безкоштовних SMS-повідомлень з 10 до 15 грн (обсяг наданого пакета виросте з 100 до 150 повідомлень).
Для абонентів тарифних планів без щоденної абонплати, таких як “Єдина ціна” та “З нами краще”, на 15-25% підвищиться вартість внутрішньомережевих і міжмережевих дзвінків. Крім того, компанія вводить мінімальний обсяг коштів на рахунку, який повинен залишатися після користування будь-якою послугою – 0,01 гривень.
На думку заступника директора дослідницької компанії GfK Ukraine Гліба Вишлінського, однією з основних причин підвищення тарифів “Київстару” – спроба стимулювати абонентів переходити на нові пакетні пропозиції.
“Разом з підвищенням абонплати у старих тарифних планах компанія з 5 лютого в два рази знижує вартість переходу на нові”, – йдеться у повідомленні.
“Це здається вкрай непродуманим, оскільки відбулося всього через місяць після укладення компромісу з АМКУ. Це може викликати нові перевірки операторів”, – заявив співрозмовник видання.
Перший заступник голови АМКУ Рафаель Кузьмін запевнив, що йому невідомо про підвищення цін “Київстаром”.
“Наші домовленості вони виконали. Ми не зобов’язували компанію інформувати нас про зміну тарифів, але я в п’ятницю з ними це обговорю”, – заявив чиновник.
Нагадаємо, в кінці грудня сторони домовилися про зниження окремих тарифів на 10-25%, за словами Кузьміна, економія абонентів мала скласти 1 млрд гривень (4% від сукупної виручки “Київстару” і МТС за 2011 рік).
Про це пише “Комерсант-Україна“.
Коментарі вимкнені.