Головну роль у виставі на сцені в Тернополі зіграв відомий спортсмен та екс-політик

У другий день фестивалю «Тернопільські театральні вечори. Дебют» глядачам представили виставу «Кафе «Республіка»», яка є першою режисерською роботою Богдана Гнатюка з Київської академічної майстерні театрального мистецтва «Сузір’я». 

Автор вирішив розпочати кар’єру з претензійного жанру — політичний детектив. Відповідно до сюжету, головний герой опиняється на межі роздвоєння особистості: хто він насправді — безкомпромісний депутат-ідеаліст з благородними намірами змінити країну чи “перебіжчик”-підкаблучник?

Богдан Гнатюк свого часу спробував себе на державній роботі, бачив філософію “кухні”, яку відтворив на сцені, у деталях. Тому його робота видалася глядачу правдоподібною і професійною.

Головну роль Харитона Дальнього виконав Назар Борушок — теж доволі обізнаний у політиці, уже знаний актор. Свого часу, у 2012—2013 рр., був головою молодіжного крила партії «УДАР» в Івано-Франківській області. До того ж він – відомий спортсмен, багаторазовий призер чемпіонатів України з бодібілдингу, кандидат у майстри спорту України і чемпіон Європи зі штанги 2013 року.

Головну жіночу роль спокусниці-білявки Белли зіграла Ірина Сопіт — той момент, коли актриса повинна зіграти роль жінки-актриси-по-житті, яка грає на почуттях закоханого в неї чоловіка.

Назву вистави відкриває головна локація сюжету — схоже на кулуари парламенту «Кафе «Республіка» з одним лише офіціантом Леопольдом (у ролі – заслужений артист України Олексій Паламаренко). Серед відвідувачів тут лише політики і ті, хто ними маніпулють, наприклад жінка в чорному (у ролі – Лідія Семесюк).

У Харитона є зовсім небагато часу, щоб зробити вибір: залишитися вірним своїм політичним ідеалам, або взяти гроші і отримати кохану жінку, з якою пов’язані заповітні мрії. Та спойлерити не пристойно, тож розв’язку залишимо у таємниці.

Вручаючи відзнаку фестивалю «Тернопільські театральні вечори. Дебют» Богдану Гнатюку, голова журі Федір Стригун зазначив: “Автор вміло виніс типову ситуацію з партійно-політичного життя на мистецький щабель і поставив виставу “по гарячих слідах”. Тому вона і болить, бо це те, що коїться сьогодні в нашому соціумі”.

 

Comments are closed.