Ольга Шахіна – невипадкова людина у випадковій рекламі?

Вже весь Тернопіль обговорює невдалий початок невдалої виборчої реклами міського голови Сергія Надала.

І фотожаби, і помилки зробили з Сергія Віталійовича всенародне посміховисько.

Але мало хто звертає увагу на осіб, які меркантильно розказують, за що вони люблять Тернопіль.

Виявляється, не всі вони є випадковими.

Наприклад, працівниця ПП “Благоустрій” (один з приватних ЖЕКів), вихваляючись своєю роботою, любить Тернопіль за чистоту.

Таке її публічне зізнання збіглося в часі з ініціативою розривати договори з тими ЖЕКами, на які поступатимуть багато скарг від тернополян. Отже, на ПП “Благострій” скарг не повинно бути, бо підприємтво бере активну участь в передвиборчій рекламі мера Надала? А якщо скарги поступатимуть і з цим приватним ЖЕКом треба буде розірвати  договір, то як тоді розуміти рекламу?

Подібна ситуація і з Ольгою Шахін, яка стала популярною в одну мить за рахунок помилки, допущеної на рекламі з її участю (https://poglyad.te.ua/podii/lyap-polittehnolohiv-nadala-z-zhinkoyu-v-chervonomu/#title).

Але і її не можна назвати пересічною тернополянкою.

В міській раді перешіптуються, що особа з прізвищем “Шахін” стоїть за будівництвом нового приватного асфальтового заводу, який розмістили на території асфальтового майданчика старого заводу, який належить КП “Міськшляхрембуд”.

Про це наші колеги з сайту “За Збручем” писали ще в червні 2011 року (http://zz.te.ua/yamy-na-ternopilskyh-dorohah-chekayut-pryvatnoho-asfaltu-foto-video/

), хоча Сергій Надал, який і підписував всі документи, “впав на мороз” (http://zz.te.ua/nadal-nichoho-ne-znaje-pro-pryvatnyj-asfalt/).

Напевне, Сергій Віталійович повністю розчарувався в своїх побратимах-свободівцях і довірив брати участь у своїй передвиборчій рекламі більш довіреним людям – яких можна або купити, або залякати.

Коментарі вимкнені.