Перевізники сміття таки укладуть з тернополянами договори

Міський голова Сергій Надал переконує, що незабаром усі перевізники сміття підпишуть договори з тернополяними, будинки яких вони обслуговують. Попередньо такі дії передбачалися від час прийняття побудинкового тарифу, однак як тільки члени виконавчого комітету прийняли відповідне рішення, про оформлення цивільно-правових відносин з тернополянами перевізники забули. Не наполягала на цьому й мерія.

За місяць після прийняття побудинкового тарифу журналістка «Номер один» звернулася з питання переоформлення договорів до заступника міського голови Владислава Стемковського. Він пояснив, що у Тернополі вивозом сміття займатимуться підприємці, які працювали на цьому ж ринки у попередні роки, тому потреби переоформляти договори немає.

Як розповів Владислав Стемковський, усі нововведення, які планувалися з запровадженням побудинкового тарифу, залишаються в силі. Тернополяни отримують квитанції, в яких окремою графою виведено оплату послуги за вивезення сміття. За умови, що дана послуга не виконується. громадяни мають право звернутися до підприємця з вимогою вирахувати дні, в які не виконувалась послуга, з загального рахунку.

Загалом послуги, які надають підприємства по утриманню будинків, розділили на три групи. Коли кожен знає свої обов’язки, легше визначити відповідального за їх виконання, стверджували у міськраді. Тут повідомляли, що населення самостійно зможе вибрати підприємство, яке виконуватиме послугу з вивозу сміття.

Однак, як з’ясувалось, чи не єдиним підприємством, яке  справді мало укладені договори з населенням та юридичними особами, було ПП «Катруб», яке на даний момент не працює на ринку вивозу сміття. Решта перевізників і надалі працюють без оформлення з населенням цивільно-правових відносин. Дану проблему міський голова вважає несуттєвою. Сьогодні сміття вивозиться – і це головне, каже Сергій Надал.

Питання здавалось би, банальне, однак на практиці усе далеко не так просто. На підставі яких домовленостей жителі Тернополя зможуть пред’являти претензії перевізнику, і що може у цьому плані гарантувати їхню безпеку. Яким чином відшкодувати кошти за невиконану послугу, коли населення й в очі не бачило, з ким воно працює. Зараз міський голова стверджує, що договори з населенням таки будуть укладені. Єдине питання, хто це робитиме: перевізник чи обслуговуюча організація – ЖЕК?  Також чиновники неодноразово заявляли, що населення самостійно зможе обирати виконавця послуг, натомість через бюрократичні моменти з ринку пішов один з найдешевших перевізників. Коментувати критику керівника ПП «Катруб» щодо процедури затвердження перевізників міське керівництво не вважає за потрібне, оскільки переконане, що підприємство само спровокувало таку ситуацію. Більше того, за словами Сергія Надала, «Катруб» не відшкодував збитків за те, що два роки використовував контейнери комунальної власності (загалом підстав для повернення коштів немає, оскільки контейнери були передані на безоплатній основі – авт.). Більше того, 30 контейнерів пропали безвісти, сподіваюсь, міліція порушить кримінальну справу за розкрадання комунального майна, каже Сергій Надал.

Коментарі вимкнені.