Сергію Надалу варто звернути увагу на профпридатність своїх підлеглих (доказ)
Навіть учні старших класів знають, що бюджет (чи то сімейний, чи навіть цілої держави) складається з доходів та витрат.
Такі самі правила діють і при формуванні та виконанні міського бюджету, де персональну відповідальність несе особисто міський голова.
За результатами виконання міського бюджету у 2013 році (звіт про його виконання планують затвердити на сесії міської ради 17 березня) ми бачимо, що бюджет за доходами загального фонду виконаний всього на 97,2 %.
Основна питома вага дохідної частини загального фонду бюджету міста припадає на податок на доходи фізичних осіб, частка якого становить майже 60%. Він також не виконаний, виконання його становить лише 92, 4 %.
Крім того, не виконаний бюджет за такими статтями доходів як податок на прибуток підприємств (всього 55% виконання), податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (це в тому числі підприємства, що безкоштовно отримують гектари комунальної
землі), адміністративні штрафи та інші санкції (82% виконання), реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (виконання 47%), державне мито (виконання 43,4%).
В той же час, є статті доходів, де спостерігається суттєве перевиконання: частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету (виконання 589%), інші надходження (виконання 496%).
Загалом такі перекоси при формуванні бюджету, а також тенденція невиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету протягом останніх 3 років свідчить про низький рівень фахівців, що займаються цим питанням. А те, що така ситуація триває вже не один рік, то міському голові варто звернути увагу на профпридатність своїх підлеглих.
|
заплановано |
виконано |
% |
Податкові надходження |
338680,0 |
318932,3 |
94,2 |
Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості |
294680,0 |
272079,2 |
92,3 |
Податок на доходи фізичних осіб ( за кодами 110101-110105) |
293600,0 |
271185,6 |
92,4 |
Податок на прибуток підприємств |
1080,0 |
893,6 |
55,0 |
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності |
1080,0 |
593,7 |
55,0 |
Авансові внески з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності |
0,0 |
299,9 |
0,0 |
Збори та плата за спеціальне використання природних ресурсів |
37500,0 |
40181,6 |
107,2 |
Збір за спеціальне використання води водних об’єктів місцевого значення |
0,0 |
0,1 |
|
Плата за землю |
37500,0 |
40181,5 |
107,2 |
Місцеві податки і збори, нараховані до 1 січня 2011 року |
|
-6,6 |
|
Місцеві податки і збори |
6500,0 |
6678,2 |
102,7 |
Фіксований сільськогосподарський податок |
|
-0,1 |
|
Неподаткові надходження |
8859,8 |
12632,6 |
142,6 |
Доходи від власності та підприємницької діяльності |
2350,0 |
5629,4 |
239,5 |
Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету |
300,0 |
1767,1 |
589,0 |
Плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів |
1500,0 |
1740,5 |
116,0 |
Інші надходження |
400,0 |
1985,6 |
496,4 |
Штрафні санкції за поруш.законодавства про патентування |
|
13,3 |
|
Адміністративні штрафи та інші санкції |
150,0 |
122,9 |
81,9 |
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності |
5909,8 |
5851,5 |
99,0 |
Реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців |
120,0 |
56,4 |
47,0 |
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності |
5402,7 |
5627,1 |
104,2 |
Державне мито |
387,1 |
168,0 |
43,4 |
Інші неподаткові надходження |
600,0 |
1151,7 |
192,0 |
Надходження сум кредит., депонентської заборгованості |
0,0 |
15,5 |
|
Інші надходження |
600,0 |
1136,2 |
189,4 |
Доходи від операцій з капіталом |
0,0 |
0,3 |
|
Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі |
0,0 |
0,3 |
|
Офіційні трансферти |
365826,9 |
362013,7 |
99,0 |
Дотації |
135025,8 |
135025,8 |
100,0 |
Дотації вирівнювання з державного бюджету місцевим бюджетам |
123452,7 |
123452,7 |
100,0 |
Додаткова дотація з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів |
9879,0 |
9879,0 |
100,0 |
Інші додаткові дотації |
1694,1 |
1694,1 |
100,0 |
Субвенції |
230801,1 |
226987,9 |
98,3 |
Разом доходів загального фонду |
713366,7 |
693578,9 |
97,2 |
Коментарі вимкнені.