Тернопільщина з логотопом
Перша офіційна презентація нового туристичного логотипу Тернопільської області відбулась 23 березня під час брифінгу начальника управління – заступника директора департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму облдержадміністрації Назара Яворського. За підсумками конкурсу кращою роботою обрано ескіз туристичного логотипу тернополянина Юрія Козоріза.
«Сьогодні ми зібрались з нагоди приємної події, адже Тернопільщина отримала довгоочікуваний туристичний логотип, – звернувся Назар Яворський до представників преси та гостей зустрічі. – Наступним нашим кроком буде обрання кращого гасла для цього логотипу. Запрошуємо всіх творчих та небайдужих людей поділитися своїми ідеями щодо слогану для туристичного логотипу в соціальній мережі Facebook на сторінці «Тернопільщина туристична».
Уже 25-27 березня в Києві відбудеться виставка, яка є масштабною подією в сфері туристичного бізнесу. Там вперше представлять оновлений логотип серед представників туристичної галузі на міжнародному рівні.
До слова, автор туристичного логотипу Юрій Козоріз отримав грошову винагороду в розмірі 2000 грн від спонсора конкурсу Михайла Гросуляка, громадського діяча, засновника та почесного власника колоритної мережі «Самогонна ресторація». Ці кошти за ініціативи Юрія Козоріза перерахують для потреб пораненого в зоні АТО бійця із Тернопільщини.
«Я сам є активним туристом уже впродовж 20 років, – розповідає автор логотипу. – Створюючи логотип Тернопільщини. Я хотів підкреслити туристичний потенціал, яким багата наша область. Зокрема, зроблено акцент на 5-ти видах туризму, які активно розвиваються в нашому краї, а саме, сакральний, замковий, спелеологічний, пізнавальний та сплави річкою Дністер. Працювати над логотипом було цікаво і нескладно. Дуже радий, що зміг внести свій вклад для області, як житель міста і в першу чергу як турист»
Голова комісії з питань туризму Громадської ради, що діє при департаменті розвитку інфраструктури, транспорту та туризму, Сергій Гунько, наголосив, що настав час, коли потрібно розробити стратегію розвитку туризму.
«Затвердження туристичного логотипу, проведення паспортизації туристичних ресурсів, формування кадастру туристичних об’єктів – це вже є підготовчі кроки до розробки Стратегії розвитку галузі. Громадська рада також залучатиме до співпраці фахівців з інших регіонів, які вже мають певні напрацювання і здобутки», – зауважив Сергій Гунько.
Коментарі вимкнені.