Тернополяни активно обговрюють подорожання проїду у маршрутках до 2,5 грн. Зокрема, у групі Від Тарнополя до Тернополя введеться дискусія щодо даного нововедення.
Так
Рома Римар пише, що
хай водії маршуток спочатку нормально відносяться до людей, а тоді вже можна платити 2.50. “а то у водіїв поваги до людей немає, ще невийшов з маршутки а він закриває двері перед твоїм обличчям, і вони ще хочуть щоб люди платили 2.50, наприклад: якщо на зупинці Злуки зустрічаються маршутки які їдуть в сторну дружби а саме 3, 16, 30, то можна в жодну з маршуток непопасти томущо вони зупиняються на ходу забігай хто в стигне і до універсаму тривають перегони а далі вже можна миритися, якщо коліна цілі то можна їхати, так само відбувається коли їдеш з дружби на БАМ на вул.Мазепи попасти в маршутку важко це стусується 3,та 15, а на вул.Кривоноса вони стоять по 15 хв, за що ми маємо платити 2.50 !?
саме обідно те що заходять з посвіченнями Міск.ради і кажуть що вони по посвіченню, а ми студенти платимо за проїзд де справидливість, у них зарплата, пільги, а ми живемо за рахунок батьків…
у маршутка обкурено, і дихнути немає чим! коли робиш зауважиння водії незвиртають уваги, курять за кермом. Оскільки зима цього року затяжна і дороги в жахливому стані то водії розмовляють по мобільному телефоні, обминаючи ями, страшно за життя коли їдеш у такому автобусі, коли робиш за уважиння то тебе водії можуть образити, спочатку привидіть транспорт у відповідний стан, щоб був справний, та належне відношиння до пасажирів, а тоді піднімайте ціну!!!”
Стас Герасименко взагалі радить ходити пішки:
“По-перше, що хотілось би тобі сказати, що ціну піднімають не водії, а держава . Повір мені, попрацювавши на такій роботі ти би зрозумів всю її важкість, адже ти дійсно мотаєш кола по місту, шо з часом дуже сильно приїдається. На рахунок накуреності в маршрутках. Я, як людина яка курить повністю їх розумію, оскільки це робота 14+ годин без перерв на обід, без перекурів, без будь-якого відпочинку, та впринципі, за досить не великі кошти, на рахунок мобільних телефонів теж, маю право сказати що вони такі ж самі люди як і ти, і мають право на розмови, хоча дійсно за кермом розмови досить не безпечні, але зрозуміти їх можна.
Хоча хочу звернути увагу на те, що попав цього року у автокатастрофу в автобусі, їхав на 3 маршрутці(добре що ззаді на стоячому місці), водій або заснув, або дійсно ж розмовляв по телефону та влетів в стовб, я досить сильно вдарився головою об ручку, та мав не значний струс мозку, а дівчина, яка сиділа зпереді вдарилась головою об лобове скло та досить суттєво її розквасила. Хамовитість також присутня, бачив ситуацію, коли хлопчина років 10-12 дав за проїзд 20 гривень, здачі йому так і не повернули(сам бачив що водій здачу не давав) хоча наполягав, що здачу він йому передавав, вона просто до нього не дійшла. Що ж поробиш, в сім’ї не без виродка…І взагалі, підсумовуючи це все хочу сказати те, що ходіть ПІШКИ! Я 11 років ходжу пішки в центр, 2.5 км. Здорово, та зручно! Тернопіль не таке велике місто, щоб тратити гроші на маршрутки!”
А Андрій Орляк зауважив, що незабаром нас чекатимуть й інші вимоги водіїв, на які міськвиконком таки рано чи пізно піде:
“Однострій” для водіїв тернопільських маршруток (про що, власне, згадував Надал) – це, звісно, добре. Ось тільки, приміром, мені, як постійному користувачу тих же “Богданів” та “Етелонів”, якось по барабану у чому одітий водій. Мене більше гребе, в яких умовах я їду та скільки мені за ці умови треба викласти грошенят. А вже потім – все інше. Згадав про це реформаторське побажання мера щодо: “Буде сорочка довгий рукав, сорочка – короткий рукав”, – не просто так. Бо ж якщо виконком погодився підняти вартість проїзду у маршрутках, беручи до уваги пояснення самих перевізників, мовляв, немає за що купувати гайки, шурупи до свойого чотирьохколісного годувальника. Тоді, логічно, що згодом слід буде очікувати наступних вимог від водіїв, типу: “Хочемо 3 грн за аднаврімєнний сеанс єзди. Ібо сорочки на довгий/короткий рукав – зношуються. А голяком крутити кермо – якось не симпатично…”.”
Коментарі вимкнені.