У чому Верховна Рада не встигає за Тернополем?
У чому Верховна Рада не встигає за Тернополем?
У електротранспорті Тернополя використовують у тестовому режимі автоматизовану систему оплати проїзду (АСОП). Для повноцінної роботи цієї системи у тролейбусах міста комунальне підприємство «Тернопільелектротранс» очікує на прийняття Верховною Радою відповідного закону.
«Наразі у тролейбусах міста вже працюють 18 кондукторів, які використовують валідатори у своїй роботі. Кожного дня кількість кондукторів із цим обладнанням у місті буде збільшуватися, імовірно, що до кінця року валідатори будуть в усіх тролейбусах, – розповідає директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх. – Через валідатор підприємство може відслідковувати важливу інформацію, зокрема, час, коли є «пікові» навантаження на тролейбусах, на яких зупинках і т.д. А пасажир через цей валідатор отримує квиток за проїзд, у якому вказано номер маршруту, номер тролейбусу, час та дату здійснення поїздки».
Важливим аспектом у впровадженні АСОП у Тернополі є те, що наразі субвенційні кошти за перевезення пільгових категорій кожному перевізнику нараховують за середнім коефіцієнтом, який був визначений спеціально створеною комісією. Після повноцінного впровадження АСОП у місті буде точно визначено кількість пільговиків, які користуються тролейбусами та суму грошей, яку необхідно відшкодувати підприємству за перевезення пільговиків.
Варто зазначити, що паралельно із впровадженням електронної системи, у тролейбусах міста на початковому етапі також працюватимуть кондуктори.
У чому Верховна Рада не встигає за Тернополем?
Коментарі вимкнені.