У тернополян вкрали 300 тисяч
Більше двохсот п’ятдесяти повідомлень про шахрайства з банківськими картками надійшло минулого року в департамент безпеки “ПриватБанку”. Сто двадцять з них правоохоронці внесли в єдиний реєстр досудових розслідувань.
Загальна сума, яку втратили мешканці Тернопільської області у 2014 році, перевищує триста тисяч гривень. У цьому році працівники банку зафіксували уже близько шістдесяти випадків шахрайств, з них по тридцяти двох розпочали кримінальні провадження.
– Ми постійно співпрацюємо з міліцією і проводимо спільні заходи, щоб убезпечити наших клієнтів від шахраїв, – розповідає заступник керівника департаменту безпеки “ПриватБанк” Анатолій Сівчук. – Якщо користувач вчасно повідомляє про шахрайство, ми оперативно блокуємо карточку і намагаємося впіймати зловмисника.
Щоб вберегти кошти користувачів карток, представники банку основні моменти прописали в договорі, який підписується клієнтом. Одна з основних умов – нерозголошення особистих даних.
Дозволяється повідомляти лише номер картки, який складається із шістнадцяти цифр. Інша інформація – конфіденційна. В жодному разі не можна говорити стороннім пін-код картки, термін її дії, який вказаний на основному боці, а також цифри, зазначені на звороті.
Працівник фінустанови ніколи не буде випитувати особисті дані. Уся необхідна інформація уже є в банківському реєстрі. Єдине, про що можезапитатися консультант, це кодове слово, яке прописується при активації картки. Якщо ж у клієнта банку є кілька карток, то його можуть запитатисяще й чотири останніх цифри шістнадцятизначного рахунку.
Найбільше потерпають неуважні та безпечні власники банківських карток, купуючи та продаючи товари в інтернеті. Шахраї не рідко прикидаються працівниками банку і повідомляють про ті чи інші проблеми з нарахуванням коштів та просять сказати конфіденційну інформацію. Нехтують правилами безпеки люди, повідомляючи коди, які приходять есемесками. Ще один вид шахрайства – це за допомогою послуги “Екстрені гроші”.
Якщо Ви отримали SMS про витрати, які не здійснювали, терміново повідомте про це в ПриватБанк, зателефонувавши на номер 3700. Клієнти можуть вільно телефонувати в банк як на короткий мобільний номер, так і вже звичний «довгий» номер 0 800 500 003. Усі дзвінки з мобільних телефонів на номер клієнтської підтримки ПриватБанку безкоштовні.
Коментарі вимкнені.