На КП “Міськавтотранс”, яке на балансі не має жодного автобуса, виділили півмільйона гривень
Усі маршрутки, які начебто обслуговує підприємство, у документах значаться як ОРЕНДОВАНІ.
Що значить “орендовані”?
У 2011 році відбувся конкурс серед приватних перевізників на обслуговування міських автобусних маршрутів. Перевізників, у яких автобусів недостатньо для забезпечення бодай одного великого маршруту (хто має один-два-три автобуси), “загнали” під один об’єкт конкурсу –
КП “Міськавтотранс”.
З точки зору організації самого конкурсу – все зроблено правильно: є кілька приватних транспортних компаній, а також спеціально створене КП, де зібрали усіх дрібних перевізників.
Конкурс провели, маршрути розподілили.
Перевага КП “Міськавтотранс” – це значна кількість маршрутів: 5, 11, 15, 17, 18, 21, 25, 26, 28, 31, 34, 36. Це дає можливість за потреби “перекидати” автобуси з одного маршруту на інший.
Все б нічого, якби не одне “але”. Усі ці перевізники на папері мають угоду з КП “Міськавтотранс”. А насправді усі вони звичайні маршруточники, які працюють від виручки, а не від кількості годин на лінії. Тому навіть на цих маршрутах є такі явища, як перегони на дорогах, завчасний з’їзд з маршруту та інші ганебні вчинки.
У водіїв КП “Міськавтотранс” є план по здачі виручки на КП “Міськавтотранс”. Решту водії залишають собі – на прожиття, на пальне, на запчастини.
Якщо водії здають виручку КП “Міськавтотранс”, то якого милого цій конторі виділяють гроші з бюджету?! Це попахує відмиванням грошей!
За ці кошти можна було би провести капітальний ремонт щонайменше двох тролейбусів!
Коментарі вимкнені.