Чи допоможуть 30 тисяч Володимиру Кухару стати депутатом
Кандидат у народні депутати по округу №163 місто Тернопіль розповів про свою фінансову кампанію.
З фонду кандидата витрачено 8987,50 грн.
Це кошти на поліграфію і її розсилку через кур’єрську службу, дві подачі хвилинного сюжету на місцевому каналі ТВ-4, по три подачі того ж сюжету на обласному радіо і на фм Ух-радіо, невелику замітку у газеті У кожен дім.
Усі медійні матеріали – про Круглий стіл Ініціативи першого грудня та про його резолюцію.
Крім того, є видатки, які здійснюються на поточну діяльність готівкою: бензин на авто, канцтовари, події.
Як і я обіцяв на початку кампанії, ніхто у штабі, ніхто з агітаторів грошей не отримавав. Таки поклейку довелося оплатити – це 1800 грн за непросту роботу. 13 спостерігачів вийдуть моніторити у день виборів 13 дільниць і отримають по 50 грн щоб доїхати з дільниць до ОВК і звідти додому (вірогідно, справа буде серед ночі).
Ці поточні видатки складно порахувати, але, думаю, вони винесуть ще тисяч з 7-8.
Таким чином, усі видатки кампанії оцінюю приблизно у 17 тисяч гривень.
Разом з коштами застави 13224 грн вийде всього на вибори більше 30 тисяч гривень.
По правді, я не сподівався залучити стільки коштів. Добровільні внески у кампанію зробили більше тридцяти осіб. Двадцятьох п’ятьох я знаю поіменно, частини не знаю – кошти переказувалися до відкриття виборчого фонду кандидата на карточний рахунок, на якому не видно прізвищ доброчинців.
Спасибі і низький уклін усім, хто підтримав посильними коштами!
Ваші внески дуже дорогоцінні, бо я точно знаю, що гроші виносилися з родин далеко не “ліві” і далеко не зайві. Тим більш цінні, що я спеціально не займався фандрейзингом, не ходив по офісах: у кампанію вкладено лише ті кошти, які з власної ініціативи запропоновані людьми.
Дехто робив по два перекази, дехто – й по три. Пару осіб з доброчинців можна віднести до підприємців, вони внесли по кілька тисяч грн. Решта – внески представників середнього класу: журналісти, вчителі, громадські діячі, рекламісти, експерти-аналітики, піарники, спеціалісти з ІТ, банківські службовці, пенсіонери, митці.
Друзі, ви класні, і як би не фінішувала ця наша кампанія, ми як громадяни вже зробили багато, показали цінний приклад!
Ці поточні видатки складно порахувати, але, думаю, вони винесуть ще тисяч з 7-8.
Таким чином, усі видатки кампанії оцінюю приблизно у 17 тисяч гривень.
Разом з коштами застави 13224 грн вийде всього на вибори більше 30 тисяч гривень.
По правді, я не сподівався залучити стільки коштів. Добровільні внески у кампанію зробили більше тридцяти осіб. Двадцятьох п’ятьох я знаю поіменно, частини не знаю – кошти переказувалися до відкриття виборчого фонду кандидата на карточний рахунок, на якому не видно прізвищ доброчинців.
Спасибі і низький уклін усім, хто підтримав посильними коштами!
Ваші внески дуже дорогоцінні, бо я точно знаю, що гроші виносилися з родин далеко не “ліві” і далеко не зайві. Тим більш цінні, що я спеціально не займався фандрейзингом, не ходив по офісах: у кампанію вкладено лише ті кошти, які з власної ініціативи запропоновані людьми.
Дехто робив по два перекази, дехто – й по три. Пару осіб з доброчинців можна віднести до підприємців, вони внесли по кілька тисяч грн. Решта – внески представників середнього класу: журналісти, вчителі, громадські діячі, рекламісти, експерти-аналітики, піарники, спеціалісти з ІТ, банківські службовці, пенсіонери, митці.
Друзі, ви класні, і як би не фінішувала ця наша кампанія, ми як громадяни вже зробили багато, показали цінний приклад!
Володимир Кухар
не допоможе.