Через кого вулицями Новосілки не зможе проїхати пожежна машина?

Обмеження для руху вантажного транспорту мало стосуватися ТОВ «Кар’єр Новосілка», проте фактично забороняє проїзд пожежної машини.

Своїм рішенням влада змушує вивозити продукцію з кар’єру офіційно неіснуючою, польовою дорогою, збільшуючи кілометраж. Підприємство роками наповнює бюджет, покращує місцеву соціальну сферу і відгукується на потреби громади, а отримує відверті ускладнення у відповідь. Рішення дирекція кар’єру оскаржує і має на це серйозні підстави.

Виконком Скалатської сільської ради 27 травня прийняв рішення, яким обмежив рух машинам, що важать більше 10 т по вул. Л. Українка та вул. Б. Хмельницького у с. Новосілка. Влада рекомендує підприємству здійснювати перевезення об’їзною дорогою, таким чином шлях кожного авто збільшується на 15 км. Окрім того, пропонований шлях не має офіційного статусу дороги і проходить через поля, людські паї.

На думку захисників кар’єру, виконком не мав повноважень вводити обмеження. Згідно п.п. 22.5. п.22 (перевезення вантажу) Правил на автомобільних дорогах загального користування державного значення, якою є дорога по вул. Л. Українки забороняється рух транспорту з фактичною масою понад 40 тонн, а на дорогах місцевого значення, якою є дорога по вул. Б. Хмельницького забороняється рух транспорту з фактичною масою понад 24 тонн.

– В якості прикладу, вага порожнього вантажного автомобіля марки «Даф», «Рено», «Сканія» з причепом або вага сучасної пожежної машини з повним резервуаром води складає орієнтовно 12-15 тонн. Виходить, що власники чи користувачі цих транспортних засобів не зможуть проїхати через село Новосілка по цим дорогам, – зазначає директор ТОВ «Кар’єр Новосілка» Богдан Марин.

Ставить питання дирекція підприємства і до Акту обстеження житлових будинків та споруд, адже не відомо, чи депутати, які проводили обстеження та підписували акт мають відповідні знання, кваліфікацію тощо, щоб наводити такі висновки в цих питаннях. Також у акті відсутній висновок, що руйнування будинків та споруд відбувається саме через рух великовантажних автомобілів позивача. В ньому наводяться лише припущення депутатів «що можливо і стає причиною руйнувань будинків». А чи встановлювалися інші причини, що могли б спричинити тріщини на будинках та спорудах? Наприклад, тріщини на будинках могли з’явитися через те, що данні будинки побудовані з порушенням будівельних норм, порушенням проекту забудови або через те що цим будинкам більше 50 років тощо.

Є й інші імовірні причини скарг мешканців будинків по цих вулицях. Минулого року цим людям виплачували допомогу як компенсацію за можливі незручності від роботи кар’єру. Пізніше, громада почала обурюватися, чому ж отримують кошти лише «вибрані», відтак було прийнято рішення сплачувати соціальну допомогу безпосередньо у громаду, а вона вже розподілятиме їх на найнеобхідніші проекти. Тобто тепер мешканці цих будинків кошти не отримують.

Зважаючи на всі наведені факти, дирекція кар’єру буде оскаржувати це рішення і вимагати законного розгляду справи з фаховими висновками.

Comments are closed.