Воркшоп Women Biz Days у Тернополі: про самопрезентацію, соцмережі й розширення можливостей жіночого підприємництва
За даними ООН тільки 10 % жінок у світі очолюють державу чи уряд, а кількість представниць на посадах топменеджерів значно менша, ніж чоловіків.
Після початку повномасштабного вторгнення Росії все більше жінок в Україні прагнуть проявити себе й зробити внесок в розвиток держави. Жінки ведуть бізнес, беруть участь у бойових діях, організують волонтерські збори, беруть на себе відповідальність по забезпеченню потреб місцевих громад та очолюють «дипломатичні батальйони», закликаючи країни підсилити підтримку України.
Щоб підтримати жінок-лідерів, ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію воркшопів Women Biz Days. Їхня мета — розвинути навички підприємницької діяльності та дати нові знання для розвитку.
Усього у 2024 році заплановано 6 заходів з експертками, один з яких відбудеться онлайн. Кожна зустріч має свою програму, в рамках якої жінки вчаться будувати ефективні комунікації, вести соціальні мережі, налагоджувати зв’язки з іноземними партнерами та робити перші кроки для виходу на іноземні ринки. Черговий воркшоп відбувся 1–2 лютого в Тернополі.
Основні теми лютневого воркшопу
У воркшопі взяли участь 20 жінок-підприємиць та керівниць громадських організацій з Дніпропетровської, Івано-Франківської, Тернопільської та Чернівецької областей. Серед основних запитів учасниць були підвищення рівня обізнаності в напрямках ведення бізнесу та громадської діяльності, вдосконалення навичок з просування продуктів та послуг. В атмосфері однодумців жінки прагнули отримати нові знання та навчитися формувати маркетингові стратегії для подальшого розвитку.
Щоб задовольнити запит учасниць, організатори зібрали команду експерток з питань економічного розвитку, юриспруденції, комунікацій та інших напрямків. У межах чергового Women Biz Days жінки говорили на теми:
-
розширення економічних можливостей жінок України, де зачіпали питання міжнародних та національних інструментів і стандартів;
-
комунікації та побудови особистого бренду;
-
фемінітивів та їхнього значення в досягненні рівних прав для жінок, видимості їхнього внеску у суспільство та руйнування стереотипів щодо залучення жінок у різних сферах діяльності;
-
особливості ведення соціальних мереж для побудови активного ком’юніті;
-
харизматичної самопрезентації та вміння говорити про себе та свої проєкти впевнено і сміливо.
Між виступами експертів під час кава-брейку учасниці могли відпочити та взяти участь у настільній грі «Women IN:Leadership and Business». Дискусія за методом «Світове кафе» допомагає навчитися злагоджено працювати в команді, обмінюватися ідеями та підвищити свою обізнаність з важливих питань.
Коментарі вимкнені.