Як «приборкати акулу»: історія і особливості модного бренду PAUL & SHARK

Популярний італійський бренд одягу Paul & Shark перш за все відомий як виробник одягу для активного відпочинку, яхтингу і гольфу. Утім, якісний трикотаж, увага до деталей і яскраві кольори допомогли компанії знайти своїх шанувальників серед звичайних людей, далеких від подібних спортивних захоплень. Розбираємося, як з’явився і розвивався такий специфічний бренд.

Історія створення

Бренд бере свій початок в 1921 році, коли Джузеппе Дакко засновує невелику компанію для пошиття спортивного одягу для чоловіків. Щоб не розпилюватися і максимально підвищити якість продукції, майбутній бренд вирішує зосередитися лише на одному виді спорту — яхтинг.

Сьогодні в асортименті бренду представлений одяг різного типу — https://paul-shark.studio-fashion.com/. Але в перші роки існування підприємство виробляло лише дрібні елементи одягу на кшталт шкарпеток, рукавичок і безрукавок, і тільки через кілька років перейшло до розробки костюмів для чоловіків. Щоб розширити сферу збуту, компанія поставляє одяг далеко за межі Європи: в Ірак, Палестину, Марокко, Єгипет і Північну Америку. Завдяки цьому бренд досить швидко стає популярним і нарожує обороти аж до Другої світової.

Продаж компанії

Після війни компанія, як і багато інших, була на грані банкротства, тому Джузеппе Дакко вирішує її продати Жану Людовику Діні. Новий власник мало розуміється на продажах, але зате чудово розбирається в хімії, що стає ще однією важливою складовою майбутнього успіху бренду. Саме він вирішує відкрити власний дослідницький центр, який до теперішнього часу займається розробкою технологічних матеріалів для продукції компанії.

У той же час компанія остаточно формується як бренд і отримує свою сучасну назву — одного разу Жан Людовик Діні подорожує морем, де зустрічає яхту з назвою Paul & Shark. Йому подобається поєднання цих слів і він вирішує назвати ними свою компанію. У 1977 році компанія реєструється в Італії і стає офіційним спонсором чемпіонату з вітрильного спорту — саме з цього моменту продукція бренду надійно закріплюється на світовому ринку, а носити одяг бренду на змаганнях з яхтингу стає престижним.

Згодом бренд вирішує зайнятися виробництвом також жіночого, дитячого та підліткового одягу, та випускає окрему лінійку одягу і взуття для гольфу. Сьогодні одяг бренду відрізняється не лише технологічністю і практичністю, але і незвичайними кольорами. Незважаючи на те, що основні кольори відповідають морській тематиці, компанія використовує нестандартні відтінки, які не дозволяють продукції здаватися банальною.

Всі українські шанувальники бренду можуть придбати речі зі старих і нових колекцій на сайті магазину https://www.studio-fashion.com/. Він давно працює з компанією Paul & Shark і відповідає за якість і адекватну ціну продукції.

Коментарі вимкнені.