З подачі Сергія Надала труять тернополян?
Всесвіт безкрайній, а глупість безмежна !
У першому своєму дописі про проблеми забруднення повітря у нашому Тернополі, я акцентував увагу читачів на оптимізації руху автотранспорту, як одного з основних та постійних забруднювачів повітря яким ми дихаємо, та дихають наші діти.
Може для когось це і не сама головна проблема, може так одразу і не помітно того забруднення повітря. Але повірте, коли Тернопіль почнуть накривати оті смоги вихлопних газів автівок, то буде вже пізно.
І от сама свіжа новина. Повісили та підключили новий світлофор по вул. Микулинецькій, де кінцева тролейтуса, в народі- газопровід. Я вітаю всіх мешканців тої округи, які просили зробити в тому місці безпечний перехід для пішоходів. Ви перемогли в боротьбі з тим шаленим автотранспортом. І не біда, що Вам тепер прийдеться дихати отим “покращеним” повітрям від кавалькд простоючих та газуючих автівок. Тепер у Вас на 500 метрів дороги цілих три світлофора та ще декілька неосвітлофорених переходів. А як мені сказав сам мер Тернополя – “світлофорів закупили ми багато”, тож сподіваюсь на всіх вистачить. Будемо переходити безпечно, зате жити станемо коротше і з лікарями частіше зустрічатись. А головне – потім не жалійтесь, що діти почали хворіти.
Вже напевно окремі розумники потирають свої ручки у передчутті написати коментік, типу ” ах якій розумник, той башта, тільки критикує, а як розрулити то сам не знає … ”
Щож дам свою відповідь. Тут не треба бути дуже розумним, а лишень подивитись на досвід країн, де теж багато автомобілів та пішоходів.
А досвід їх говорить про одне – всі вони рухаються до саморегуляції дорожнього руху шляхом підвишення відповідальності тк культури поведінки всіх учасників клятого дорожнього руху.
Що саме вони роблять ?
А вони усувають всілякі перешкоди для руху автівок без перешкод та можливих зупинок. Де був світлофор, там намагаються організувати круговий рух, а самі богаті – то навіть багато поверхові розв’язки. Світлофори в тих країнах вже встановлюють в край необхідних місцях. Чого не скажеш про наших розумників, які тицяють ті світлофори де тіко можуть, бо ж ЗАКУПИЛИ ВЖЕ ! , тож не викидати !
Я розумію і пішоходів, яким треба безпечно перейти той клятий перехід, та щей залишитись живим. Та як же врахувати та поєднати одне з іншим ? Знову – досвід цивілізації. Там все просто !
Якщо є дорога з жвавим автомобільним рухом і місце де теж треба пішоходам перейти дорогу, то лишень добре обладнують той перехід візуальними та попереджуючими знаками, а ні в якому разу одразу тицяють той світлофор.
Жодний адекватний автомобіліст не стане першкоджати пішоходу перейти дорогу на переході, якщо той перехід обладнано всіма знаками, і головне – з ДОБРЕ видними здалека та освітленням, яке світить, а в жовтому режимі щей “моргає” лямпочка.
Та і самим пішоходам треба бути терпимішими та адекватними на дорозі, бо вони є такими самими учасниками того нашого дорожнього руху. І відповідають за свою безпеку в першу чергу самі. Чи не бачили ви гордого пішохода “пливучого” по переходу та весело щебечучого по мобілці ? А може Ви ніколи не бачили, як в 10 – 20 метрах від тогож освітлофореного переходу “перелітають” пішоходи ? Висновкі робіть самі, не маленькі вже, а от дітей то треба змалку привчати.
Тому кажу нашому меру – перестаньте травити Тернополян вихлопами газами автівок від недалекоглядних, а часом навіть дурноватих рішень по врегулюванню руху автівок та пішоходів в Тернополі. Приберіть світлофори на Микулинецькій та Об’їзній біля рес.Братислава.
Гарно та правильно обладнайте там переходи для дня і ночі, поставте моргаючі лампи. А якщо вже немаєте де подіти ті закуплені світлофори, тоді поставте на них кнопки для пішоходів. А того, хто Вам радить ставити повсюди їм же закуплені світлофори женіть з роботи, як недалекоглядного та нерозумного.
Олександр Башта, небайдужий тернополянин.
А давайте дізнаємось де живе це Башта і там всі світлофори позабираємо! Нехай спробує безпечно дорогу перейти. Може тоді щось зрозуміє. Я розумію, що цей чоловік інвалід, але не знав що інвалід на голову.
Дуже забруднює повітря громадський транспорт. Цікаво, хто випускає автобуси на маршрут, які постійно видають “нагора” хмари чорного диму? Куди дивиться технічна служба?
На тому переході,який дуже дратує Башту,нещодавно збили бабусю з внучкою.Обоє живі,але попали в лікарню.Башта просто ніколи там дорогу не переходив,нехай би спробував,чи це просто-саме там.А два світлофори(аж два з точки зору Башти)-це не так уже й багато для цілого мікрорайону міста.Принаймні ,в інших мікрорайонах їх набагато більше.Враховуючи,що саме там знаходиться УТОС,і дорогу постійно переходять незрячі і слабозрячі люди(до речі-також інваліди-першої,другої і третьої груп)-бо очевидно Башта тільки себе вважає інвалідом-інші-не рахуються.І до речі,світлофор прохідної Цукрового заводу обладнаний кнопкою для пішоходів.