Чому тернополян не пускали за огорожу на Чемпіонаті світу з водно-моторного спорту (фото)

26 серпня у Тернополі завершився Чемпіонат світу з водно-моторного спорту, який вперше, після 25-річної паузи, проходив у нашому місті. Минулого року тут змагалися за кубок Європи. До такої знакової для міста події місцева влада, без фінансової підтримки держави, провела реконструкцію набережної. А тернопільська федерація водно-моторного спорту, разом з комунальними службами міста, забезпечила технічну частину проведення змагань.

Про це, під гул моторів на озері, «Погляд» спілкувався з головою обласного осередку Національної федерації водно-моторного спорту України Костянтином Маціпурою.

–          Уся технічна робота на Чемпіонаті світу з водно-моторного спорту робиться спільними зусиллями багатьох структур, – каже Костянтин Маціпура. – І, в першу чергу, його проведення було би неможливим без абсолютної згоди та підтримки зі сторони міста.

Оскільки Президент Національної федерації водно-моторного спорту в Україні Віктор Шемчук – колишній тернополянин, і уже був знайомий з міським головою Сергієм Надалом, то на принциповому рівні це питання вони вирішили ще два роки назад. Відповідно, одразу ж з’явився «фронт» робіт, за які, спільно з комунальними службами міста, взялася і тернопільська федерація.

–          Спортсменів, разом із супроводжуючими, більше 200 чоловік, – каже Костянтин Маціпура, – тому технічної, «чорнової» роботи, для зручності такої кількості учасників – надзвичайно багато: обладнати територію таким чином, щоби врахувати потреби усіх команд, привезти, розвантажити і змонтувати понтони, змонтувати огорожу, після змагань усе це розібрати…

Певний дискомфорт для спортсменів на Чемпіонаті цього року створили ті тернополяни, котрі намагалися потрапити за огорожу – в технічну зону, поближче до човнів.

–          На жаль, не всі розуміють, що технічна зона для того й існує, щоб там могли вільно перебувати лише учасники змагань: техперсонал, спортсмени і судді, – наголошує Костянтин Маціпура. – Це не парк атракціонів, куди можна зайти, сісти в човника, сфотографуватися. Самі спортсмени – ентузіасти, котрі витрачають масу коштів і часу для того, аби їхній човен приймав участь у змаганнях і раптом не зламався.

Цьогоріч тернополяни могли бути свідками того, як човни під час тренувань чи перегонів виходили з ладу. Очільник тернопільської федерації водно-моторного спорту пояснює, що для спортсменів це величезне розчарування. Адже дехто з них долає тисячі кілометрів, щоб тільки взяти участь у такому чемпіонаті. Образливо, якщо через якийсь маленький гвинтик човен виходить з ладу.

–          Повірте, спортсмени не хочуть, аби біля їхніх човнів ходили люди, не причетні до змагань, адже будь-хто може навіть випадково щось зачепити, – продовжує Костянтин Маціпура. – Для нас величезних зусиль коштувало зробити навіть вузенький прохід для тернополян, повз технічну зону, навкруги території, що обгороджена. Але ми таки його зробили, враховуючи інтерес глядачів, адже ми хотіли, щоб люди таки побачили ближче човни та їхню підготовку до старту, змогли сфотографуватися на їхньому фоні.

Голова обласного осередку пояснює, що цей прохід також давав можливість уникнути великого скупчення натовпу. Але не всі люди розуміють, що є певні обмеження.

–          Якщо абстрактно пояснювати, то людям цікаво подивитися також і, як будинок будують, і, як операцію проводять, але ж є певні критерії та вимоги, – підсумовує  голова обласного осередку Національної федерації водно-моторного спорту України Костянтин Маціпура.

Люба Вовк, Володимир Явнич, новини Тернополя “Погляд”

 

Коментарі вимкнені.