Незареєстрована релігійна громада зі Співочого поля обмурувалася під Тернополем
Новим осередком сектантів з парку Національного відродження стали Гаї Гречинські. Тут вони живуть, моляться, звідси їздять за грішми у інші села, містечка. Односельчан, кажуть люди, не турбують і всіляко уникають контакту.
Що це за люди і чим вони живуть, ми спробували з’ясувати власне у Гаях Гречинських. Тут члени релігійної общини живуть у двоповерховому будинку з перебудованим під “монастир” гаражем за адресою: вул. Джерельна, 11. Аби поспілкуватись із ними, під будинком кореспондент простояла більше години. Ніхто не відреагував та не перепитав про причину візиту, навіть після кількаразового стукоту у браму. І це при тому, що на подвір’ї стояли дві машини і ходили люди.
– Не надійтесь із ними поспілкуватись, – каже Марія, яка, як і ще більше десятка людей, іде до джерела по воду. Дорога туди пролягає повз будинок сектантів. – Всі знають, що вони тут живуть, однак, окрім двох собак, які є на подвір’ї, побачити тут когось важко. Лишень можна побачити, як виїжджають і в’їжджають автівки.
Все ж згодом із подвір’я вийшли дві жінки, одягнені у темний довгий одяг. Зачинили на ключ браму і пішли, жодним чином не відреагувавши на присутність журналіста. Наздогнати їх не вдалося. Поряд із ними зупинилось авто, і жінки поспіхом сіли у нього.
До аварії були бізнесменам
Сектанти, як розповіли найближчі сусіди, не спілкуються навіть із ними. Родину, на обійсті якої й влаштували цей своєрідний монастир, пам’ятають ще як родину бізнесменів Антощишин. Вітається із сусідами, за їхніми словами, лише господар – Михайло.
– А заправляє тут усім Леся, – розповідає сусідка Наталія Тернова. – Її чоловік, Михайло, – абсолютно нормальний, але чому він дозволив тут усім оселитись, не зрозуміло. У них є дочка, 25-річна Наталія. Вона закінчила медуніверситет. Зараз ніде не працює. Але скільки тут точно їх живе, ніхто не знає. Колись, як у селі були проблеми з водогоном і ми залишилися без води, вона чи не найбільше обурювалася та кричала, що у неї живе 18 осіб. Їх тут багато – і молоді, і старші.
Сектанти, за словами пані Наталії, тепер нікому не заважають. Однак ще два роки тому її родині доводилось слухати їхню службу, не виходячи з власної спальні. Показуючи своє невдоволення, родина голосно вмикала музику. Після цього „монахи” почали молитись тихіше. А тепер узагалі відгородилися парканом навіть від найближчих сусідів так, що зовсім не видно, що там робиться.
– Тут із ними майже ніхто не спілкується, – продовжує пані Тернова. – А з минулого року взагалі їх не видно. Такі перетворення з цією родиною почались п’ять-шість років тому, коли сім’я потрапила в аварію. У чоловіка були зламані кістки таза. Потім ми помітили, що вони почали якось дивно одягатись та поводитись. До цього “перетворення” сім’я мала свій бізнес, працювала на якійсь турбазі.
Як каже жінка, хоч їй і хотілося б мати поруч говірких сусідів, однак й ті клопоту не завдають. Адже просто уникають контакту. Дверей не відчиняють навіть газовикам, які приходять зняти показники лічильника.
Колядували у Смиківцях.
– Вони не просять у селі грошей, бо їм тут ніхто нічого не дасть, – каже жінка. – Якщо і ходять за грішми, то туди, де про них не знають. Казали люди, що на Різдво вони колядували у Смиківцях. Говорили – на церкву. Громада зі Смиківців перепинила їх і запитала, чого вони ходять у їхньому селі. На це вони відповіли, що Бог один. Як розповідав мій знайомий Роман, цього року церковна громада після візиту наших сусідів зібрала на п’ять тисяч гривень менше, ніж збирають щороку на Різдво.
Став свідком збору коштів представниками громади і тернополянин Олексій Козак.
– Я давно знаю про ту “організацію”. Якось сідаю в автобус маршруту “Тернопіль-Білогір’я”, а туди заходить жіночка приблизно 30-річного віку у хустці, спідниці до п’ят, з дівчинкою-підлітком. Починають просити гроші, – пригадує чоловік. – Коли почали говорити про місце у парку, навіть сумніви зникли, хто це. А пасажири уже збиралися давати гроші. Я тоді зауважив тій жінці: “Так ви ж захопили землю у парку і вас ніхто не визнає…” Вона почала мене чомусь називати братом і переконувати, що, мовляв, там Богородиця з’явилася.
Розмова завершилася тим, що пасажири не дали гроші, а жінка з дитиною вийшли.
– Водій автобуса, який не зрозумів, про що йдеться, навіть прикрикнув, що вижене з салону і сектантку, і мене, – резюмує пан Козак.
Закликає бути обережними
Окреме пастирське звернення щодо діяльності секти, яка мала капличку поблизу Співочого поля і представники якої досі там збираються, видав владика Василь Семенюк.
Він пояснює, що міськрада прийняла рішення про ліквідацію самовільної забудови на прохання ради Церков при ній. Рада, за словами ієрарха, побачила у діяльності секти загрозу негативного впливу на вірних та членів суспільства.
“Теоретичною і практичною базою для секти, яка виникла у Тернополі на Співочому полі, є нібито об’явлення Божої Матері. Секта пропонує вчення про якийсь новий богородичний завіт, що за своєю суттю означає усунення Христового Заповіту. Сектанти вважають, що Христовий Заповіт потрібно замінити на новий, і він є обов’язковим для кожної людини під карою засудження,” зазначає владика Василь.
Через збирання пожертв у місцях скупчення людей, у транспорті, на автовокзалах члени секти Співочого поля намагаються поширити свою діяльність, йдеться у зверненні.
“Роблять це, прикриваючись Греко-Католицькою церквою. Пам’ятаймо, що, даючи пожертви, ми є відповідальними за їхнє призначення, тому будьте обережні, аби ваші кошти не йшли на зневаження Бога. Просимо Вас любити і шанувати свою віру, а також працювати над удосконаленням своєї християнської поведінки і поглибленням Христових правд та щиро молитися за братів і сестер, які покинули лоно Христової Церкви,” підсумовує митрополит.
Вже і туди за ними! Чого заглядати за забори? Дайте вже їм спокій!
Гнати секту з України!!!
Фі, знайшли ше мені одну секту, є набагато більша і набагато страшніша секта – це “віруючі C2H2OH”, які знайдуть 1000 причин щоб випити, от з чим треба боротися.
Правильно буде С2Н5ОН.